Navelpiercing

fotoGisteren zei één van de meiden in de klas; “meneer, ik ben gisteren jarig geweest”. “Nou gefeliciteerd meid !” “Wilt u weten wat ik heb gehááád ???” In mijn hoofd klonk het antwoord al; weer eentje die een navelpiercing heeft gehad, ze is tenslotte ook al weer 13. En ja hoor; “Een navelpiercing !!!!”. Het shirt ging al omhoog en daar blonk het kleinnood de klas tegemoet. “Is je huid niet een beetje rood ?” “Nee hoor.” Vervolgens kreeg ik nog even uitgelegd hoe dit nu allemaal werd aangebracht – details als tangen en buisjes die door de buik heengingen. “Kijk; dit dopje kun je er zo afschroeven”. “Ja ho nu maar, stop alles maar weer weg, ik heb het nu wel gezien”. Grappig hoe snel je went aan piercings. Een paar jaar geleden had ik voor het eerst een meid die totaal onverwacht haar shirt omhoogtrok om haar metalen aanwinst te showen. Ik schrok me rot. Nu gebeurt het meerdere malen per jaar. Mooi vind ik het nog steeds niet. Maar dat laat ik natuurlijk nooit blijken. De meiden zelf zijn in ieder geval apentrots. Ieder z’n smaak.

4 Responses to Navelpiercing

  1. anoniem says:

    Je hebt ook tepelpiercings enz. Hou ons op de hoogte!
    Maar u hebt gelijk, die onbevangenheid nog. En toch ook wel een blijk van vertrouwen, goeje sfeer.
    Arie

  2. preacherswife says:

    En dat ze het dan ook nog zo laten zien he. Dat doen ze over een paar jaar echt niet meer. Leuke leeftijd.

  3. Lindy says:

    HIHI ZONDAG BEN K JARIG:D EN ZATERDAG KRIJG IK MIJN!! NAVELPIERCINGG IK VIND T ECHT MOOOIII ZOMERS OP T STRANDI N ME BIKINI HIHI MET MOOIE DIAMANTJESSS DOEIII XX Word 15:)

  4. Mij says:

    Navelpiercing Rulezzz!!! Ik krijg er ook 1!!! LOL

Geef een reactie

