Duiken (back to the beginning)

fotoMisschien vraag je je af – wat moet ik met al die sterke verhalen over duiken ? Tja. Ondertussen heb ik al meer dan 15 jaar niet meer gedoken. Waarom er dan over mijmeren op zo iets vluchtigs als een weblog ? Dat zit zo: volgens mij zit het leven vol met circels of spiralen. Alles wat je ooit gedaan hebt komt na verloop van enige tijd weer terug. Misschien in een andere gedaante, maar toch. Wat eerst een hobby was wordt je beroep. Eerst zat je in de klas – jaren later sta je ervoor. Met duiken zit het zo. Mijn zoontje Tom is net afgesnorkeld voor zijn snorkelbrevet C. Verder kan hij niet; je mag pas gaan duiken als je 16 bent. Maar hij heeft al wel laten weten dat hij ooit samen met mij wil gaan duiken. Dat bedoel ik nou; weer een circel rond. Duiken files: The beginning Saudia Arabia Dutch waters The navy

Geef een reactie

