Wie ben ik ?

fotoIedere doordeweekse ochtend rij ik op mijn fietsje langs een pompstation hier in ’t dorp. Zelf tank ik daar niet omdat het in mijn ogen een gevaarlijk station is qua ligging. Het pompeiland ligt namelijk tussen het fietspad en de weg in. De pompbediende zit in zijn hokje aan de andere kant van het fietspad en moet dus steeds oversteken. Auto’s willen ook nog wel eens per ongeluk het fietspad oprijden. Maar goed.. Het is nog een ‘ouderwets’ tankstation waar je wordt bediend. Eén van de pompbediendes is een vlotte kerel. Dat vinden de dames in het dorp volgens mij ook, want als ik er langs rij dan staan er altijd dames gezellig met hem te babbelen. Ondertussen gooit hij hun tank vol. Allemaal geen probleem. Maar nu het vreemde. Toen de vlotte pompbediende net was aangetreden, ongeveer een jaar terug, zei hij mij gedag als ik langsreed. En zodanig dat ik er uit begreep dat ik een héle goeie kennis van hem was. Maar ik heb geen idee wie hij is. En wie denkt hij dat ik ben ? Ondertussen heeft hij geloof ik door dat er iets niet klopt. Als ik langs rij kijkt hij meestal opzettelijk een andere kant op. Dat kan weken zo gaan en dan opeens is hij daar weer. HOI ! Ik zeg hoi terug en trap gauw verder….

6 Responses to Wie ben ik ?

  1. pompbediende says:

    He, dat is nou ook toevallig. Ik ben namelijk pompbediende, bij precies zo’n pomp als hierboven beschreven. En heel gek, maar sinds ik daar werk komt er elke keer een vent langsfietsen, die me dan allerhartelijks gedag zegt! Alleen wanneer mijn zus, mijn moeder, mijn tante en mijn vriendin erbij staan (die komen ook altijd bij me tanken)dan zegt hij niets maar fietst snel door… Snap er niks van!

  2. JB says:

    toevallig 😉

  3. Isis Nedloni says:

    Een prachtige fel gekleurde pomp overigens!!!

  4. Blauw Oog says:

    *lol*…
    Maar alle gekheid op een stokje: als je steeds vlug wegfietst kom je er nooit achter he! 😉

  5. Isis Nedloni says:

    Van wie zijn die tanden/ nek/schubben/structuur boven in je header?

  6. Ramirezi says:

    Hoi Isis ! Dat is een allosaurus bekkie – een beetje uitgerekt om mooier te lijken….

Geef een reactie

