Jaaaaaah PIZZA !

Nu heb ik gelukkig nooit gerookt. Nou ja, één dag. Gelijk maar een zowat een pakje verstookt met wat vriendjes. Zo ziek geweest – dat nooit meer. Dus ik ben ook nooit kortademig naar de dokter gegaan. Om daar van de beste man te horen te krijgen dat ik echt moet stoppen. Dat je er kanker van krijgt en dat het je huid uitdroogt, dat je er impotent van raakt en dat je er van uit je mond gaat stinken. Als dokter lief dat tegen een patiënt of wat heeft gezegd op een dag, dan steekt hij zelf nog maar eens een flinke havanna op. Voor hem geldt het natuurlijk niet. Toch voel ik me wel een beetje zo. Heb ik net weken lang mijn leerlingen alles bijgebracht over gezond eten….. Ach laat ook maar. Het plaatje spreekt voor zich….. Toen ik de foto maakte waren ze nog bevroren. Terwijl ik dit tik zitten ze in de oven. Als u dit leest dan zijn ze op. Eet smakelijk !

5 Responses to Jaaaaaah PIZZA !

  1. Carin says:

    Oke oke, ik rook…maar ik eet wel gezond!

  2. arie says:

    @Ramirezi: De geest is gewillig, de geest is zwak. Als je volgende week dit spreekwoord behandelt zijn je zonden je vergeven.

  3. Ramirezi says:

    Klopt Arie, geen vlees meer eten wil ook maar niet lukken…. De pizza’s zijn wat hard geland. Ik ga een underbergje scoren.

  4. JB says:

    Lekker gezond hoor, ik zie er stukjes groente op zitten 🙂
    moge het wel bekomen

  5. Beus says:

    Het woord ‘te’ geldt voor alles en alles mag.

Geef een reactie

