Wie wil mijn hamster zien ?

Dit weekend schreef ik over mijn uitje naar de radiozendamateurs. Daarbij had ik het over de schoenendoos vol QSL-kaarten die ik nog heb liggen. Op mijn werk kreeg ik vragen over wat dat nu precies voor kaartjes waren. Dus ik dacht kom ik zet er een paar op het net. Moest ik nog maar één klein dingetje voor doen; een paar leuke QSL-kaartjes inscannen. En nog een ander klein dingetje bleek al snel; die kolere schoenendoos vol kaartjes vinden. Ze moesten ergens op zolder zijn. Eerst een nachtkastje opzij – zoeken. Niks. Toch beneden dan ? Hé hier liggen nu allemaal sokken in de la. Terug naar boven; ander schot weghalen. Ha, warm. Mijn oude zakmes. Kijk wat leuk mijn lenzenspullen van 20 jaar terug. Goh; vroeger heb ik stropdassen gedragen. Eindelijk een schoenendoos. Mis, allemaal brieven aan mijn verkering. Al lang mee getrouwd. De brieven zijn niet geschikt om op het web te zetten. (sorry zo goed ken ik jullie nu ook weer niet…) Uitkomst; nog niks gevonden. Wel deze foto. Mijn hamster en ik. Vorige week genomen.

6 Responses to Wie wil mijn hamster zien ?

  1. JB says:

    he ik zie ineens dubbel!
    mooie nieuwe profielfoto 😉

  2. Ramirezi says:

    En dat zegt JB ? Die heeft zelf toch nu neusgaten van een…. (kijk maar eens bij ‘m)

  3. Meneer opinie says:

    Volgens mij bezoeken we dezelfde kapper.

  4. Carin says:

    Oke..ik wacht wel weer op die kaartjes…uhmmm die brieven mag je ook gewoon op het werk laten lezen hoor!!

  5. Ramirezi says:

    heej pap cool man je blog!! en mensen stem!!! xx tom

  6. Croisabel says:

    Heeele gave foto! Stralend!

Geef een reactie

