Kuzzzz

Vanmiddag kwam ik op de gang twee meiden uit de tweede tegen.

“Ik ben vandaag jarig hoor meneer !”
Riep de kleinste van de twee.

“Wil je soms een zoen van me ?”
Vroeg ik als geintje.

“Ja hoor !”
Zei ze, teruglopend om hem in ontvangst te nemen.

Drie uur later op de fiets was ik er nog vrolijk van.

6 Responses to Kuzzzz

  1. Jos Goedmakers says:

    Dus JIJ bent dat groentje?

  2. JB says:

    misschien verander je ooit nog in een prins op die manier 🙂

  3. wilma says:

    Die groene diertjes met hun angstaanjagende koppies hebben een gevoelig hartje, dat blijkt wel uit dit verhaaltje.
    Mijn neef heeft een tijdlang gekko’s gehouden, om hun lieve gezichtjes, echt waar.
    groet, W.

  4. Flybaby fran says:

    stoute man wel leuk

  5. Carin says:

    Jaaaa….ik had haar ook al gezoend..maar ze vond de jouwe vast leuker..

  6. betulanordica says:

    Mijn dochter heeft een sprookjesboek in het Noors: Frosken Valentino (Kikker Valentino). Gaat over een prinses (mooi, blond etc) en die kust een kikker in de hoop dat het een mooie prins wordt. Helaas, ze verandert zelf in een kikkerprinses. En ze leefde nog lang en gelukkig. Tsja, zo kan het ook!

Geef een reactie

