Spooklicht (2)

Vragen jullie je wel eens af wat er waar is van wat ik zoal op dit blogje zet ?
Alles natuurlijk !
Maar ik heb nu wel een bewijsje voor mijn stukje spooklicht.
Zie bijgaand stukje uit het Noord-Hollands dagblad.
In stad- en streek was trouwens geen verdere informatie te vinden.
Julianadorp hoopt maar dat we niet zo gaan zakken zoals Groningen.

5 Responses to Spooklicht (2)

  1. francis says:

    Waar of niet waar het is altijd leuk en interessant en waar is het ook Ik vind die vleermuis zo leuk van gister

  2. francis says:

    Hoi R. maa je heet zoals mijn ex en dat vind ik wel weer grappig , mooie naam.
    Ik ben even naar live your dream gesurft mooi log. Ik kon daar niet zo gauw iets vinden wat bij osn op "profiel" Lijkt .
    wil ze niet in het volkskrantblog???
    groet Francis

  3. Ramirezi says:

    @Francis; live your dream is ook leuk hé ? Volgens mij zit Carin daar prima naar haar zin. Heet je ex Ramirezi ? Waar komt die naam dan vandaan ? Ik heb mezelf gewoon vernoemd naar een nieuwsgierig visje (zie de zijkant van dit blog).

  4. Voordaan says:

    De waarheid bestaat niet toch? Maar wat zich in die aarde van ons bevindt, dat blijft gissen (of gassen…)

  5. klaas a. (blog delfzijl e.o.) says:

    Maar we hebben het in Groningen onder controle!

Geef een reactie

