En we noemen hem;

Toen ik een tijdje geleden aan dit blogje begon noemde ik het “Denklessen”.
Gewoon omdat ik toen net aan een cursus was begonnen met die naam.
Maar ik noemde mijn alias naar het nieuwsgierige antennebaarsje; Ramirezi.

Rondkijkend bij mijn collega bloggers zie ik veel meer consistentie in de naamgeving.
Denklessen klinkt ook wat bevoogdend.

Vandaar dat nu alles Ramirezi heet.
En niet repelsteeltje….

6 Responses to En we noemen hem;

  1. kees smit says:

    Microgeophagus is ook heel mooi, echt een naam om bij na te denken en de etymologie van te achterhalen, en Ramirezi is een Venezolaan geweest? Mogen je blogjes even kleurrijk zijn als dit baarsje.

  2. JB says:

    It’s all in the name 😉

  3. betulanordica says:

    …and the beat goes on…
    denklessen, ramirezi heeft wel wat.
    Een droomoord?

  4. carin says:

    En toch….ik vond denklessen ook een mooie naam..het kan ook zijn wat je wil bereiken met je logs…mensen aan het denken zetten..

  5. Ramirezi says:

    Met denklessen moet ik ook steeds aan die cursus denken…
    Ramirezi is bijzonderderderder – het heeft inderdaad iets van een droomoord (?)

  6. Voordaan says:

    Eens eens eens.

Geef een reactie

