Lelijk en lelijk

Van de week zaten achter in de auto ineens twee kinderen.
Niet die van mij natuurlijk.
Deze zijn zo lelijk.
Die kunnen nooit afkomstig zijn van knappe ouders.
En mijn kinderen hebben knappe ouders.
Moet ik wel zeggen.
Lelijke ouders worden niet bezocht op een blog.
En ik vind het net zo leuk dat jullie bij mij langs komen.

8 Responses to Lelijk en lelijk

  1. Zwollywood says:

    Geen familie van je hé! Mooi! LIjken trouwens wel wat op die vissebekkies waar je een liefde voor hebt toch?

  2. JB says:

    Ik vind ze wel mooi :-)))

  3. kees smit says:

    te erg om op te reageren, dit moeten enfants trouvés zijn

  4. Krokodil says:

    Dat kopje had ik ook wel kunnen gebruiken boven mijn fotootje 😉
    Je hebt ze toch wel verteld dat hun hoofden zo blijven als de klok slaat?

  5. Solvejg says:

    Ha ha, kan dat geen nieuwe serie worden?

  6. app says:

    Nieuwe sterren in opkomst!

  7. Wilma says:

    Heerlijk: gekken bekken trekken. Op een dag houden mensen daar weer mee op, maar dat zouden ze niet moeten doen. Groet deze mooie lelijkerds van me. W.

  8. debby says:

    schoonheid is in de ogen van de aanschouwer 😀

Geef een reactie

