Gelukspoppetje

Hoi…

Ik ben een gelukspoppetje.
Een echte, helemaal uit Guatemala.
Als je mij onder je kussen legt, dan neem ik jouw zorgen over.

Ramirezi heeft mij vorig jaar gekocht bij de wereldwinkel.
Samen met een heel stel anderen.
Voor de faalangstreductie training.

Aan het einde van die training mogen de leerlingen een gelukspoppetje uitzoeken.
Dat helpt als je iets spannends moet doen.
Dan ben je niet zo zenuwachtig meer.

Maar ik bleef over.
Ze vonden mij niet zo mooi.

Morgen geeft Ramirezi mij weg.
Aan een meisje dat mij heel goed kan gebruiken.

Dan komt het allemaal goed….

10 Responses to Gelukspoppetje

  1. app says:

    Ik ben zeker dat dat meisje geluk heeft!

  2. Zwollywood says:

    Omdat ze ook nog een vogel onder haar arm heeft?

  3. Grutte Pier says:

    … helpt het tegen hondenangst?

  4. Ineke says:

    Daar ben ik dan.
    Ik zie dat je zelf ook een leuk plaatje van/voor een krokodil hebt.

  5. Carin says:

    Ik weet zeker dat het goed met haar komt…dat moet wel!!!

  6. JB says:

    wat fijn dat er Ramirezi’s met dergelijke poppetjes zijn!

  7. Ramirezi says:

    @Grutte Pier; ja hoor honden hebben er ook baat bij… of bedoel je het andersom ???
    @Ineke; Ho nu heb je mijn Allosaurus gekrenkt… ;D

  8. Croisabel says:

    Wat leuk!

  9. Blauw Oog in Guatemala says:

    Uit Guatemala? Dat kan geen toeval zijn! 😉

  10. jacob hesseling says:

    Ramirezi zonder zorgen verder dus ! Gelukkig !

Geef een reactie

