Strak in het vel

Hallo, mag ik je iets persoonlijks vragen ?
Hoe zit je in je vel ?
Letterlijk dan hé….
Beetje ruim hier en daar ?

Of heb je een strak afgetrainde body zoals Croisabel ?

Mijn lijf staat nog in de decemberstand.
Dat laat mijn gezin subtiel weten.
Er wordt een vinger in mijn zwembandje geduwd en dan zeggen ze; “píep !”

Wat een gezeur.
Twee kilo.
Dat is er zo weer af.

Ik leef gewoon als een sportman.
Je moet pieken op het juiste moment.
Waarom zou ik nu met een sixpack gaan lopen ?
Niemand die het ziet onder die trui.
Nee, van de zomer, op het strand.
Dan heeft strak weer nut.

Vorig jaar ging dat niet helemaal goed.
Toen piekte ik te vroeg.

Werd het eindelijk strandweer, zat het er al weer aan…..

17 Responses to Strak in het vel

  1. Voordaan says:

    Te vroeg pieken!!! Nu lig ik nooit op het strand, maar als ik in badpak loop zal ik alvast een smoes bedenken: sorry, maar ik piek altijd te vroeg!!!

  2. Croisabel says:

    HAHAHAHA!!! 😀
    Lara Croft-elementen, OK, maar ik heb ook wat vrouwelijke zachtheid! Als je dat maar weet!! (mag toch!)

  3. marlis says:

    ik kan mij het pieken niet eens meer herinneren :-))

  4. Wilma says:

    Grappig hoe mannen ook met hun figuur bezig kunnen zijn. Van beertender naar sixpack…

  5. Zwollywood says:

    Is "pieken op het juiste moment" bij jou soms gelijk aan ‘de schaatsen uit het vet als het 32 graden is"?

  6. Ramirezi says:

    De reacties zijn lollig vandaag !

  7. Zwollywood says:

    Nou kom op ‘heb jij de schaatsen al uit het vet?’

  8. betulanordica says:

    Een six-pack? Wat voor eentje dan? Een six-pack Duvel! Gentkemen prefer blondes! Maar helaas, zwembandjes zijn géén gezicht. Dus voorlopig alleen maar even dromen van die heerlijke, schuimende Duveltjes. straks mag het weer. Met beleid!

  9. jacob hesseling says:

    Zo dacht ik ook tot mijn veertigste ! jonge doe er wat aan !

  10. Rob says:

    Je piek te zichtbaar in badkleding, dat is pas vervelend!

  11. bert says:

    Ik loop me suf, maar met plezier.
    Drie keer per week 5 kilometer, maar er gaat geen kilo af.
    Kortom, ik eet teveel.
    Wordt tijd voor een ‘piek’

  12. Theodora says:

    mijn winterkleding is een maatje groter dan mijn zomerkleding. Je begrijpt dat ik in het voor- en najaar strechstofjes draag.

  13. Annette says:

    Troostgedachte voor mezelf: ‘Een grote geest zit in een groot lichaam’.
    Misschien piek ik wel te weinig.
    :>) Annet

  14. Ramirezi says:

    @Allen; De conclusie is toch wel dat we allemaal met de lijn bezig zijn ?

  15. app says:

    @Ramirezi
    Foute conclusie!! :))

  16. Richtsje says:

    Yeah! Dit is humor!!
    Zo wil ik ze wel meer lezen hoor!!

Geef een reactie

