Eeuwigdurende achtervolging

De bovenstaande foto is niet zo knap als hij lijkt.
De beestjes zijn opgezet.
Je kunt ze bewonderen bij Naturalis.

Als het goed is dan rennen ze nog steeds achter elkaar aan.

5 Responses to Eeuwigdurende achtervolging

  1. betulanordica says:

    Dit moet mijn dochter zien! De kat lijkt sprekend op onze Balou. In de Krokusvakantie gaan we naar Naturalis. Dan wil ik ook de blaauwbock zien! Maar die staat geloof ik niet tentoongesteld. Chris Smeenk heeft hem wel aan Stephen Jay Gould laten zien.

  2. Oliphant says:

    Knap, voor opgezette dieren. maar naturalis is zeer de moeite waard.

  3. Loes says:

    Daar moet ik nodig eens heen.

  4. Richtsje says:

    In het echt is dat ook heel leuk natuurlijk; althans, dat hebben wij regelmatig mogen meemaken ;-))
    Knap gemaakt trouwens, zo met die opgezette dieren.
    Naturalis is me te ver uit de buurt, gelukkig heeft Leeuwarden een herbouwd Natuurmuseum dat we in de vakantie gaan bezoeken!

  5. Croisabel says:

    Moest een paar keer kijken, je ziet dat het geen actiefoto is en toch is het dat weer wel.
    Naturalis, dat lijkt me een Rami-paradijs!

Geef een reactie

