Weet u, meneer……

Twee meiden uit mijn mentorklas komen m’n lokaal binnen.
Ze hebben de laatste dagen geen lessen van me gehad en komen even buurten.

“Weet u, meneer…….”
“Nou ?”
“We hebben u vanochtend nog lopen zoeken.”
“Wat was er dan ?”
“We hadden bij verzorging make-up op gekregen en dat zag er vet grappig uit.”
“Uierzalf zeker ?”
“Ja, ik geloof het wel…..”
“Maar waarom heb je het nu niet meer op dan ?”
“Dat hoort niet, je mag het maar kort op.”
“Oh, een klei-masker !”
“Ja, zó heette het !”

“Weet u, meneer…….”
“Nou ?”
“U kent toch wel Ritchie uit de tweede ?”
“Ja hoor, die geef ik ook les.”
“Die vroeg me voor valentijn.”
“Hij zei, lief roze snoepje van me….”
“Heerlijk zuurtje met aardbeiensmaak……”
De beide dames proesten het uit.
“Suikerspinnetje van me, wil je mijn valentijn zijn ?”
Nu komen ze helemaal niet meer bij.

“En wat heb je geantwoord ?”
“Nou, nee natuurlijk !”

“En toen zei hij, nou lazer dan maar op vieze vette drol !”

11 Responses to Weet u, meneer……

  1. Zwollywood says:

    En toen moesten ze zeker weer proesten van het lachen.
    Leuke afleiding heb jij op je werk.

  2. marlis says:

    Nou wil ik morgen natuurlijk wel horen wat je ‘met Ritchie hebt gedaan’ 🙂

  3. Wilma says:

    ‘Daar is geen woord Frans bij’, zei m’n moeder altijd.

  4. marlis says:

    morgen niet.. volgende week bedoel ik natuurlijk

  5. Ramirezi says:

    @Marlis; daarna ging ik met de meiden naar beneden omdat het pauze was. Ritchie zat aan een "strafbankie". Hebben we ‘m nog even lekker met z’n drietjes geplaagd. Dat ie zo’n lekker snoepie is.

  6. Voordaan says:

    Beschaafd jongetje eigenlijk, die Ritchie…

  7. sjoukje says:

    Van snoepgoed tot ontlasting gedegradeerd in no-time, niets veranderlijker als de jeugd 🙂

  8. bert de zware roker says:

    mooi meneer
    ughu ughu ughu

  9. carin says:

    Ritchie kan niet zo goed met teleurstellingen omgaan vrees ik 😉

  10. Croisabel says:

    Dat ze dat aan jou vertellen!! Zou ik niet zomaar doen, als leerling. Veel te eng, die volwassenen met meningen!!

Geef een reactie

