Een lekker stuk op je mobieltje

Afgelopen vrijdag hadden mijn twee meiden nog iets te bekennen.

“Had u het al gehoord over wat we met Suus aan het doen zijn, meneer ?”
“Nee ?”

De twee meiden beginnen enthousiast aan hun verhaal.
Om de beurt zegt er één een zin:
“Nou, met Valentijn hebben we gezegd dat er een jongen is die haar leuk vindt.”
“Alleen die is er helemaal niet, dat hebben we verzonnen.”
“Op de MSN hebben we gezegd dat hij haar wilde ontmoeten in het park.”
“Toen heeft ze daar een half uur op hem staan wachten.”

“De dag erna hebben we haar een oud kettinkje van mij gegeven.”
“Dat was zogenaamd van die jongen.”
“Omdat hij te laat was op de afspraak in het park.”
“Daar loopt ze nu de hele dag mee om haar nek !”

“Vandaag hebben we Suus een foto van hem laten zien.”
“Wilt u hem ook zien ?”
Dat wil ik natuurlijk wel.
Er wordt een mobieltje tevoorschijn gehaald.
Op het schermpje wordt een leuk uitziende knul tevoorschijn getoverd.

“Weet u hoe we aan die foto komen ?”
“Dat is een plaatje uit het geschiedenisboek.”
“Daar hebben we gewoon een foto van gemaakt !”

“Goeie grap meiden !”
“Maar niet te lang mee doorgaan hoor, misschien is het beter om het binnenkort zogenaamd uit te maken.”
“Als het te lang duurt is het niet meer leuk voor Suus…..”

Dat is vooral Denise wel met me eens.
Het is haar ook al eens overkomen.

19 Responses to Een lekker stuk op je mobieltje

  1. marlis says:

    op het randje hoor, die meiden 🙂

  2. Annette says:

    Had hij ook een krullekespruik?
    :>) van moi

  3. Woudje says:

    Valse wijffies.
    Ze behoren wraak te nemen op Ritchie en niet via een seksegenote. Echte vrouwen (in de dop), kan niet anders zeggen.

  4. Frieda S says:

    Wouw, jij bent vast een populaire meester, dat ze dat zo aan jou vertellen! Fantastisch!

  5. fran says:

    marlis neemt me steeds de woorden uit mijn mond
    dat vind ik niet fijn
    maar ja zij is eerder
    nou,
    Ik vind het wel op het streepje hoor, die dames

  6. preacherswife says:

    Ik zie die meiden zo voor me. Ik ken ze. Er zijn er heel veel van, en toch blijven ze origineel. En vals.

  7. Theodora says:

    nou dit vind ik wel vals. Ik hoor soms verhalen van mijn dochter ( ze is weer even vrij gelaten om te douchen enzo) daar lusten de honden geen brood van. Maar vroeger ging het net zo, alleen hadden wij geen mobiel en internet.

  8. Croisabel says:

    Gemeen!!

  9. app says:

    Grappig is dat: de meeste vrouwen hier vinden het vals en gemeen. Waar is dat veelgeroemde ‘vrouwen onder elkaar en we moeten elkaar steunen’ gebleven? 🙂
    Ik vind het een superstunt!

  10. Woudje says:

    @app, solidariteit onder vrouwen ? Je hebt nog veel te leren over het andere geslacht. : )

  11. app says:

    @Woudje
    Ik ben mij goed bewust van het feit dat dat eigenlijk onmogelijk is, maar vrouwen willen toch graag de schijn op dit punt ophouden? 🙂

  12. Voordaan says:

    It’s a jungle out there! Ik heb ook te doen met het meisje, maar snap niet waarom ze in het park gaat staan wachten, en met een kettinkje rondloopt van een jongen die ze niet kent. Wat een vertrouwen heeft ze in die meiden in in de wildvreemde jongen!
    Je leert als jongere het leven door het te leven. Tuurlijk is het leuk dat dit meisje zo makkelijk hapt! Zo werkt dat nou eenmaal. Is niet leuk, maar wel van alle tijden (vroeger werkte het ook met het kettinkje en met een brief ipv een sms).
    Andersom werkt het trouwens ook: om moeilijke vragen van je pittige meiden van je af te houden kun je ook een eind komen met een foto en kettinkje van een jongen die je helemaal niet kent. Je moet gehaaid zijn! Vrouwen zijn heus solidair, maar soms zijn het net mensen ;-)))

  13. kees smit says:

    Pesten van meiden onder elkaar is van alle tijden, denk maar aan al die kostschoolboeken en -films, dat liegt er ook vaak niet om (schijnt het, ik heb ze nooit gelezen of gezien…)

  14. Solvejg says:

    Ik krijg weer helemaal de kriebels van die meiden. Goh wat was dat toch vreselijk op school. Toen ook al!!!

  15. De Kale Doperwt says:

    Evil, nee ik kan dit niet echt leuk vinden. Valt dit wat jou betreft onder "acceptabel ?" Groeten vanhttp://dekaledoperwt.web-log.nl/ op de camping

  16. Qabouter says:

    Ik snap het even niet hoor. Waarom moeten ze wraak nemen op Ritchie? Omdat hij een beetje kinderachtig reageerde op de afwijzing? Stel je eens voor, je vindt iemand leuk en dan ga je naar d’r toe en vraagt haar voor Valentijn. Ze lacht je keihard in he gezicht uit en zegt, op de meest lompe toon,’Neuj!’. Dat doet toch zeer? Sommige jongetjes proberen dan vals terug te doen, maar daar zijn jongens niet zo goed in, dus zeggen ze iets stoms, waarvan de meiden dus alleen maar weer moeten lachen.
    Het is zwaar om een puberend jongetje te zijn hoor. Ik vind het dan ook niet professioneel van een docent om dan mee te gaan pesten. Misschien houdt zo’n jochie daar nog een trauma aan over. Of gaat hij vrouwen haten. Jahaa…
    En die twee dames zijn ook de aardigste niet hoor! Maar goed… om eerlijk te zijn, wij deden dat op school ook altijd wel. Met valentijn van de LV-actie met rozen brengen in de klas. En dan zogenaamd een roos van de grootste eikel sturen naar de domste trol in de klas. En maar lachen als er twee met een rode kop in de klas zitten, en de een roept,’Dennis?! Gadver!’ en Dennis rood hoofd,’Wha?! Heus nie!’ Jahaa… kinderen zijn zo lief…

  17. Woudje says:

    @Qabouter, dank voor je inzicht in een puberende jongen. Valt ook inderdaad niet mee.

  18. Dunya says:

    -Het is zwaar om een puberend jongetje te zijn hoor. Ik vind het dan ook niet professioneel van een docent om dan mee te gaan pesten. Misschien houdt zo’n jochie daar nog een trauma aan over. Of gaat hij vrouwen haten. Jahaa…-
    Ja,en daar draagt mijn lijf de wrange sporen van!

  19. Ramirezi says:

    ’t waren alleen meisjes Dunya… 😀

Geef een reactie

