Deze is voor JB !

Lang, héél lang geleden was er bij de Volkskrant een blog dat ik erg graag las.
En met mij velen….
Maar het was niet alleen leuk om te lezen….
Het was ook leuk om te zien.
Overal schaapjes.
JB.

JB verhuisde naar een nieuw bloghutje.
En toen er één schaapje over de dam was….

Ondertussen BLAAT ze weer als vanouds.
En echte BLAT-relaties trekken zich van zo’n verhuizing niks an.

Maar toch.
Er passen niet zoveel schaapies in het bloghutje.
Daarom deze.

Stond boven op de Snowdon het treinverkeer te regelen.

22 Responses to Deze is voor JB !

  1. Wessel says:

    Hij mag wel eens een scheerbeurt hebben. Hoewel, het is daar on top of snowdon natuurlijk best wel koud, of niet soms? Ben je ook met dat leuke treintje daar omhoog gegaan?

  2. jacob hesseling says:

    schaap met diepe achtergrond

  3. marlis says:

    Oh wat leuk!!! Mag ik het schaap meenemen naar mijn camping? :-)) (plek zat daar hoor en iedereen is er welkom ;-)http://marlis.web-log.nl

  4. carin says:

    Ik ben gaan kijken..mooie weblog heeft Marlis…wanneer stap jij over??

  5. fran says:

    mooi
    Snowdown, Marlis, een schaap uit WAles!!!!!!!
    nou Rami, die bloghut van Marlis begint wel een beetje op een derective te lijken vind je ook niet ??
    Leuk hoor schaap staat zeker al op de camping

  6. Isis Nedloni says:

    Prachtig initiatief! Van jou!! En heeft ze zich gelukkig niet in de afgrond laten duwen en is ze moedig en trots haar eigen berg gaan beklimmen! ; )

  7. Ramirezi says:

    @Wessel; wij zijn lekker omhoog gelopen natuurlijk.
    @Marlis; natuurlijk, kadootjes mag je houden !
    @Carin; ik zit hier best….

  8. Croisabel says:

    GEWELDIGE foto! En lief dat je je BLAT-relatie hier even wat aandacht geeft!

  9. Zwollywood says:

    Dit is volgens mij geen ram. Maar we kijken nog even verder.

  10. Alice says:

    Beslist geen arm schaap….

  11. alib says:

    Op de rand van de afgrond… Moet wel: een foto van een paar jaar (in blogtermen: een maand) zijn. Eenzaam schaap gered van storting. JB is afgedaald met schaap naar vallei. Jubel!
    Jezus, ik lijk Ali C. wel!

  12. Rudolf Paul says:

    JB? Is dat niet die Marlis?
    Die van de groeten van de kampung? Ik ben eerlijk gezegd blij dat ze zich niet meer op de Volkskrantblog vertoont.
    Ze zou ongetwijfeld webmaster Bogaerts hebben bestookt met verzoeken om mijn verhaal ‘De corpsstudent en de dikke Duitse dame’ te verwijderen.
    Of nog liever mij helemaal verbannen. Zoiets heeft ze al eens eerder geprobeerd bij http://www.schrijfweb.com geloof ik.

  13. marlis says:

    @ Rudolf Paul, je zou er beter aan doen je leugens en insinuaties voor je te houden. Ik heb jou nooit genoemd. Niet bij schrijfweb en niet hier. Domme man.

  14. marlis says:

    Om meteen maar even duidelijkheid te scheppen, ik hoop niet dat Ramirezi mij dat kwalijk neemt en zoja dan mag hij vanzelfsprekend deze bijdrage van mij verwijderen.
    Rudolf Paul is de man die het niet kan uitstaan dat ik zijn beschrijvingen van expliciete sekshandelingen tussen volwassenen en kinderen niet kan waarderen en dat ook zeg. Wanneer en waar ik wil.
    Erg jammer voor hem. Maar nu is hij vast weer blij, met deze gratis voorpaginareclame voor zijn ‘literatuur’ van mij.

  15. marlis says:

    drie op een rij:
    dat ik hem dus nooit heb genoemd als in mails naar redacties of dergelijke. Wat ik zeg (zie mijn vorige reactie) zeg ik duidelijk en openlijk. En zo vaak ik wil.
    dit was het wel.

  16. De Kale Doperwt says:

    @Marlis
    Ik dat geval ben ik weer blij dat ie hier zit en niet bij ons op de camping ;o)
    Bezoek ook eens http://dekaledoperwt.web-log.nl/

  17. Rudolf Paul says:

    @ marlis
    het kan zijn dat je m’n naam niet hebt genoemd maar was jij degene die de redactie verzocht m’n verhaal Irma te verwijderen? vrijdag 13 januari was dat. Irma is toen meerdere malen verwijderd door de redactie, ook werd er gedreigd met een permanente verbanning. Tot Bogaerts terug kwam uit Duitsland en ik ineens m’n Irma verhaal WEL mocht plaatsen.
    a propos "beschrijvingen van expliciete sekshandelingen tussen volwassenen en kinderen", ik zal dat verhaal HONINGTANTE hier ook eens plaatsen (moet eigenlijk ook in de nieuwe bloemlezing van Joost Zwagerman)
    Lolita van Nabokov en veel Reve-verhalen ook seks tussen volwassenen en kinderen (keur het in het echte leven ook af maar als ik er over lees doet het me niks)

  18. marlis says:

    Nee dat was ik inderdaad niet. Ik lees jouw verhalen al lang niet meer. Maar kan me nog genoeg ervan herinneren om geen vergelijk met Reve of Nabokov te willen maken.
    O ja, en die laatste zin tussen haakjes, daar ga ik deze keer eens niet op in. Wat mij betreft zijn we uitgepraat.

  19. Annette says:

    Sorry Ramirezi………
    Mag ik deze Rudolf Paul eigenhandig vermoorden? Iets wat ik toentertijd niet heb kunnen doen………

  20. Ramirezi says:

    Tja, volgens mij dwalen we een beetje af ?

  21. Wessel says:

    Ja inderdaad. We dwalen af. Rudolf Paul kan totaal níet schrijven, dus waar maken we ons druk om.

Geef een reactie

