Dikke duim (2)

Nu hoop ik toch dat niet alles wat ik in dit blog beschrijf (nogmaals) werkelijkheid wordt.
Ome Pauw zaagde zijn duim er wel eens af.
Daar had ik nou niet over moeten beginnen.

Een paar dagen geleden was ik wat te enthousiast met de kaasschaaf.
Die belegen Maaslander is ook zo lekker.
Alleen wat hard, het laatste stukje.
Dan schiet je wel eens uit.

Zie de foto voor het resultaat.
De jongste zoon trok wit weg van het vele bloed.
Zijn moeder moest even gaan zitten toen ze het losse topje zag.
Alleen Ramirezi had nergens last van.

Het deed niet eens echt pijn, Ome Pauw.

20 Responses to Dikke duim (2)

  1. Zwollywood says:

    Nou……….wel een smerig gezicht………!

  2. christinA says:

    Kzeg maar zo, kzeg maar niks. Kaasschaven zijn tricky.

  3. Wilma says:

    Als je nog tijd had deze afgrijselijke foto ervan te maken, valt het wel mee. Sterkte!

  4. Voordaan says:

    Auw wat herkenbaar! Bij mij was het ook de kaas, maar niet de schaaf maar het schilmesje dat uitschoot…

  5. Voordaan says:

    ‘boelkloedig’ om er trouwens een foto van te maken!

  6. Rob says:

    Dat hakt erin! Werd zeker wel een fijn broodje ham/kaas?

  7. Woudje says:

    Zielig hoor ! Maar ja, dat krijg je na het publiceren van vieze plaatjes : )

  8. De Kale Doperwt says:

    Emma vindt dit soort wonden geweldig ! Zit ze met haar neus bovenop ! Oh ? Bloed het ? laat eens zien ? Topje doet wel altijd pijn, auw.
    Boekenlegger nodig ? kijk eens bij http://bibdiebabdieboe.web-log.nl/

  9. kees smit says:

    Nou kappen hoor!

  10. francis says:

    oh oh
    zo herkenbaar
    doet toch wel zeer hoor rami…….
    het flapje zal erwel af gaan denk ik
    voor een nieuw stukje huid

  11. marlis says:

    BAh! Wat een vieze foto. (ben je ook wel eens door een papegaai gebeten…?)

  12. debby says:

    was ie goed scherp, zeg!
    Wel volgende keer van je af schaven, ja?

  13. carin says:

    gadverdegadver….

  14. Croisabel says:

    HOU OP!!! BAH!!! IEEEUWW!

  15. Theodora says:

    zeg, ik heb een vrije dag vandaag en dan kan ik er helemaal niet tegen. Getver….wel goed ontsmetten rami, anders krijg je er een hele nare infectie bij en dat wordt de foto nog onsmakelijker. Dik, rood, pus, afstervend vlees………je snapt wat ik bedoel.

  16. betulanordica says:

    Gôh, Theodora, heb je een beroepsdeformatie? Rami, rondje pils voor de houtzagerij (kaasschaverij). Laat het dan wel Duvel zijn, dat ontmet ook.

  17. Theodora says:

    betunalordica,
    beroepsdeformatie? Welnee, ik heb alleen geen zin in een nog onsmakelijker foto.

  18. Burro Holanda says:

    Ik wil niet vervelend doen hoor. Maar ik heb dit ook een keer gehad. De pijn komt pas vanaf dag twee. Sterkte!

  19. Ramirezi says:

    @Burro Holanda; daar ben ik al voorbij ! Op de tweede dag ging het wat kloppen, maar pijn – nee hoor….

  20. Richtsje says:

    Ooit een kleiner topje zo weggeschaafd. Zeer deed het niet, nee, niet in eerste instantie. Daags er op klopte alles wat maar kon kloppen in de betreffende duim, en misselijk dat ik er van was.
    ‘k Kan me voorstellen dat je omgeving er naar van werd hoor…
    Richtsje
    richtsjes.web-log.nl

Geef een reactie

