Spikkelpikkie

Zonder voortplanting zou biologie toch een stuk saaier zijn.
Elk jaar opnieuw kom ik voor verrassingen te staan.
Meestal is het lachen, zoals bij condoompret.

Maar het is ook wel eens schrikken.
Zo kwam er een paar jaar geleden een meisje bij me langs waarbij het condoom was gescheurd.
Ze durfde niet langs de dokter, omdat ze bang was dat haar ouders het zouden ontdekken.
Die mochten niet weten dat ze met haar vriendje naar bed was geweest.
Als die een rekening zouden krijgen voor een morning-after pil dan had ze een groot probleem.
Gelukkig wisten we het op te lossen.

Maar nu heb ik iets waarvan zelfs ik niet goed weet wat ik er van moet denken.

Henry viel altijd al op.
Hij maakte nogal eens dubbelzinnige opmerkingen en klaagde altijd luidkeels dat hij nog steeds geen vriendin had. Gelukkig had hij daar wat op gevonden. In zijn tas had hij altijd boekjes mee met schaars geklede dames.
Nog net niet te erg, anders had ik ze uiteraard in beslag genomen….

Maar goed.
We waren aan het einde gekomen van een leuke les voortplanting.
Ik riep in een grappige bui;  “Iedereen die wel eens sex heeft gehad mag alvast naar de kantine.”
Iedereen bleef lachend zitten, terwijl Henry het lokaal uitliep.
“Henry terugkomen, sex met jezelf telt niet.”
Breed lachend kwam hij weer naar binnen.

Henry is ook heel open naar zijn klasgenoten.
Want die kwamen weer aan mij vragen of …. centimeter niet erg klein was voor zijn mannelijk geslachtsdeel.
“In ruste hoor, meneer”, voegde hij er zelf aan toe.

Vandaag had hij weer wat.
Hij moest naar de dokter toe.
Er zaten allemaal rode spikkels op zijn pikkie.
Maar het kon geen SOA zijn, moest hij spijtig erkennen.

“Misschien heb je er wat te veel mee gespeeld ?”
“Dan zijn het waarschijnlijk blaren…..”

Aan zijn gezicht te zien was het probleem opgelost.

8 Responses to Spikkelpikkie

  1. marlis says:

    Ik kan me eigenlijk maar één biologieleraar herinneren… en als ik me bedenk dat wij met zulke vragen naar meneer Apon waren gekomen? Ja oke het is een tijdje terug, maar toch! 🙂

  2. Croisabel says:

    Jij bent ook nogal open, dan! Fijn om zo’n leraar te hebben om naartoe te kunnen. Wat een informatie deelt hij allemaal uit!!

  3. Woudje says:

    Hilarisch einde !
    Heb ook net je log over condoompret gelezen. Heerlijk zo’n biologieleraar met humor en relativeringsvermogen. Mijn sexuele voorlichting bestond uit het roepen van schuttingtaal, welke de leraar op het bord schreef en het doorgeven en bekijken van de verschillende anti-conceptiemiddelen. Dan geloof ik toch meer in de "Ramirezi-methode".

  4. Theodora says:

    jeemig! Hoe oud is Henry? Gaat het al wat beter met hem? Dat ze dit met jou bespreken zeg!

  5. Ramirezi says:

    @Theodora; Hij is 14 !

  6. Ramirezi says:

    En hoe het afloopt weet ik nog niet….

  7. sjoukje says:

    Zou jij zijn enige aanspreekpunt zijn denk je?

  8. De Kale Doperwt says:

    LOL !!! Enne, penispasta ? Mijn hemel, ze verzinnen wat vandaag de dag…

Geef een reactie

