Rectificatie: Groter is niet altijd beter !

Gisteren ontving ik een woedende e-mail met de volgende inhoud:

Niet bijzonder hoog geachte heer Ramirezi,

Met groeiende verbazing heb ik kennis genomen van uw laatste blog, genaamd “Een wandelende bestekbak.” Uw persoonlijke favoriet betrof een Europese Zeekreeft, die zich bevond in de golfslagbak. De betreffende kreeft is bijzonder arrogant en denkt de overige in deze bak aanwezige exemplaren te mogen overheersen omdat hij grotere scharen heeft.

Juist van u, heer Ramirezi, door uw schoonfamilie enige jaren geleden nog uitgemaakt voor magere garnaal, zou ik iets anders verwachten. Of bent u al weer vergeten dat ook ik het bekijken meer dan waard ben ? Dat u mij zelfs nog enige tijd boven het water heeft getild ?

Ik sta er op dat u bij wijze van rectificatie een nieuw blogje maakt, waarbij u tevens een foto van mij plaatst.

Met zilte groet,
Here Miet
(Kreeft)

17 Responses to Rectificatie: Groter is niet altijd beter !

  1. Jos Goedmakers says:

    De kreeft. Het 8e wereldwonder…:-)
    Doe de groeten van me aan dhr. Kreeft!

  2. kees smit says:

    pure jaloezie van dat domme beest

  3. marlis says:

    met de groeten aan Heremietje :-))

  4. arie says:

    ….erg sportief om die rectificatie zonder mopperen te plaatsen.

  5. Voordaan says:

    Dreigde hij u op te eten? Gezien de scharen niet echt iets om bang voor te zijn ;-)))

  6. Theodora says:

    wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd (schrijf je dit zo meester Rami?)

  7. Ramirezi says:

    @Jos + Marlis; groeten terug…
    @Theodora; aangezien ik misschien ooit nog wel eens bij jou onder het mes moet ben ik de laatste om je tegen te spreken….

  8. De Kale Doperwt says:

    Ondanks mijn verzameling, deze mag er blijven wonen, niet uitzetten s.v.p.! volgens mij heeft Here Miet het kraken uitgevonden 😉
    Hoewel, de koekoek kan er ook wat van…

  9. Berbara says:

    Klein maar fijn!

  10. Helena says:

    Leuk gedaan!

  11. Alice says:

    Wat zijn die klein,
    ik dacht dat ze veel groter waren!
    leuke ‘vorm’ voor een blog trouwens.

  12. Theodora says:

    Rami,
    ik hanteer alleen het scheermes, het scalpel laat ik in de deskundige handen van een chirurg. En voor mij is iedereen gelijk of je nou Geert Wilders, Beatrix of Ramirezi heet :))

  13. Ramirezi says:

    @Theodora; maar jij scheert altijd zo ruim….

  14. Croisie says:

    🙂
    (PS hoe weet jij nu weer hoe ruim Theo scheert….)

  15. Theodora says:

    croisie,
    kijk even bij de reacties onder mijn log over de geschoren mannen! Dat ik ruim scheer heeft Rami blijkbaar onthouden :)))

  16. Ramirezi says:

    @Croisabel en Theodora; ja dames kijk uit wat je blogt, Rami onthoudt alles !

Geef een reactie

