Een piemel en een sigaret

“Wil je ook nog even langs de drogist voor maandverband ?”
“Neem maar flink wat pakken mee, want ze hebben het regelmatig niet in voorraad !”

Daar sta ik dan in de rij, met in mijn handen 6 grote pakken maandverband.
Ondanks alles voelt het toch wat ongemakkelijk.
Voor mij staat nog één klant in de rij.
Het is duidelijk een kennis van de bleke pukkelige puber achter de kassa.

“Hé ouwe rukker, moet je werken ?”
“Ja, balen man.”
“Ga je nog stappen vanavond ?”
“Tuurlijk man zaterdag toch !”
“Zeg, moet je d’r nog condooms bij ?”
“Nee joh, het is al uit, ik zit weer in de zelfservice.”
“Ha lachen.”
“Over condooms gesproken, ken je die van die sigaret en die piemel die elkaar tegenkomen ?”
“Nou ?”
“Zegt die sigaret, ik wou dat ik jouw leven had, want bij mij steken ze mijn kop in de fik en dan gaan ze aan me reet zuigen.”
“Zegt die piemel, maar dan wou ik dat ik jou leven had, want bij mij trekken ze een plastic zak over mijn kop, duwen me in een donker gat en gaan dan als gekken tekeer totdat ik moet overgeven !”
“Lachen man !”
“Maar ik moet gaan, de balleuh.”
“Ik zie je !”

Goh, toch nog aan de beurt.
Met een zucht van verlichting leg ik de pakken maandverband op de toonbank.
“Nou, nou meneer, dat zijn er nogal wat, is de pony ongesteld ?”, zegt bleekmans.
Met mijn pokerface en bekakste stem antwoord ik; “Nee, mijn vrouw heeft helaas last van klap-menstruatie.”
“Oh, dat is vervelend, meneer…..”, is het antwoord, terwijl hij langzaam van kleur veranderd.

18 Responses to Een piemel en een sigaret

  1. Isis Nedloni says:

    Ook weer heerlijk geschreven zeg! En adequate reactie: Klap-menstruatie!!! ha ha ha !!; )))

  2. Francis says:

    ad rem
    en werd je zelf niet rood?
    of geel ramis, je kan van kleur veranderen
    leuk sfeerbeeld

  3. Rob says:

    Hij is leuk 🙂

  4. marlis says:

    klap klap! (applausje 🙂

  5. Zwollywood says:

    Wat een koptekst zeg…………eh..

  6. betulanordica says:

    ff lachuh
    Superverkoper…
    Een jong ventje uit Groningen verhuist van het platteland naar Rotterdam.
    Hij besluit een baantje te zoeken bij een groot warenhuis.
    "Heb je ervaring met verkopen?", vraagt de manager.
    "Ja hoor", zegt het ventje.
    "In Groningen verkocht ik koeien op de beestenmarkt".
    De manager mag het knulletje wel en besluit hem de baan te geven. "Je mag morgen beginnen
    en aan het eind van de dag kom ik wel even vragen hoe het gegaan is".
    De eerste dag was een zware dag. Het ventje heeft aan het eind van de dag het zweet van zijn voorhoofd
    lopen. De baas komt naar hem toe en vraagt hoe het gegaan is.
    "Nou, het ging best aardig", zegt het mannetje.
    "Hoeveel verkopen heb je gehad?", vraagt de manager.
    "Eentje", antwoordt de knul.
    "Eentje?", zegt de manager verbaasd.
    "De meeste verkopers zitten aan de 20 tot 30 verkopen per dag. Voor hoeveel heb je verkocht dan?"
    "Voor EUR 89.431,27", zegt het ventje.
    De ogen van de manager rollen van verbazing bijna de grond op. "Wat heb je die klant verkocht dan?"
    "Eerst verkocht ik hem een klein vishaakje, daarna een middelgrote vishaak en als laatste een grote
    vishaak. Toen heb ik de man een complete visuitrusting verkocht.
    Toen vroeg ik de man waar hij wilde gaan vissen. De man antwoordde dat ‘ie op zee wilde vissen.
    Ik heb toen voorgesteld of een klein bootje niet handig zou zijn voor op zee. Dus verkocht ik hem die
    Twin Engine Power Craft plus trailer, die op de vierde verdieping staat.
    De man zei dat zijn Fiat Uno dat waarschijnlijk niet zou kunnen trekken, dus toen heb ik de man
    meegenomen naar de auto-afdeling en heb hem er de 4 X 4 Landcruiser bij verkocht".
    De baas luistert het hele verhaal aan en zegt:
    "Dus je vertelt me nu, dat er een man binnenkwam voor een klein vishaakje en die heb je een boot en een
    auto verkocht?"
    "Nee", zegt het ventje. "Hij kwam voor een doos tampons.
    En toen heb ik gezegd: Joh je weekend kan toch niks meer worden, waarom ga je niet lekker vissen?"

  7. De Kale Doperwt says:

    En wederom met een grote glimlach gelezen 🙂

  8. Ramirezi says:

    @Francis; bio-docenten kleuren niet meer zo snel…
    @Betulanordica; leuk !

  9. Voordaan says:

    Weer wat geleerd! Dank Rami en Beta ;-D

  10. Zilvertje says:

    Geweldig, maar een ding begrijp ik niet, ben ik dan niet goed voorgelicht door mijn vader, wat is: klap-menstruatie?

  11. app says:

    Hilarisch!!

  12. Woudje says:

    Leuk ! Maar geloof nooit dat ik mijn lief naar de winkel zou sturen voor alleen tampons of maandverband. Of ben ik te ouderwets ?

  13. Ramirezi says:

    @Zilvertje; Het hele baarmoederslijmvlies in één keer, vandaar dat geluid….

  14. E de Waal says:

    Ha ha ha ha
    Ik zie het voor me
    (Die Scène in de winkel dan)
    ely

  15. Croisabel says:

    Dat ZEG je toch niet tegen je klant!!!

  16. Croisabel says:

    Goeie, van betulanordica!!! 🙂
    Eeeh, bestaat klapmenstruatie echt?

  17. Ramirezi says:

    @Croisabel; gelukkig niet !

  18. klaas says:

    Om de moppen heb ik uitbundig moeten gelachen. Maar het inlijsten waard vond ik ondanks alles…
    Daar sta ik dan in de rij, met in mijn handen 6 grote pakken maandverband. Ondanks alles voelt het toch wat ongemakkelijk.

Geef een reactie

