Een nieuwe vriendin

“Meneer, heeft u het al gehoord, ik heb een nieuwe vriendin.”
“Het was toch uit ?”
“Ja, maar ik heb al weer een nieuwe.”

Rob vertelt het allemaal heel enthousiast, terwijl zijn “mannelijke” groepsgenoten lichtelijk jaloers toekijken.
“Tja, in het voorjaar gebeuren dat soort dingen in de natuur.”

Vervolgens hebben we het een tijdje over geile woerden, die de dood vinden onder een auto omdat ze maar aan één ding denken.
De mannen in de ‘praatgroep’ snappen niet dat die woerden er alleen in het voorjaar maar aan denken. Bij henzelf gaat het 24 uur per dag door…

“Onbegrijpelijk trouwens”, zeg ik, “Wat zien die vrouwen in je ?”
De groepsgenoten vallen bij: “Ja, hoe kan iemand nou op jou vallen ?”
“Is het soms een blind meisje ?”
“Heeft ze je al gezien ?”
“Heb je haar in het donker leren kennen ?”
“Heb je soms veel geld ?”
“Het meisje moet behoorlijk wanhopig zijn…”
“Heeft ze verkering met je stand-in ?”

Rob kan er alleen maar om lachen; “Ik snap er zelf ook niks van !”

7 Responses to Een nieuwe vriendin

  1. De Kale Doperwt says:

    Ik durf te wedden dat Rob zijn vriendin er zelf ook niets van snapt 😉

  2. betulanordica says:

    Wat valt er nou te snappen aan hormonen. Zelfs als je in staat zou zijn om het chemisch te analyseren, dan snap je het nog niet.
    Je hebt zo’n liedje (jaren 60?) Tralala, tralala…..I never fall in love again……
    (Sorry meer weet ik niet, het werd gezongen door een blonde dame, een soort Barbra Streisand, maar dan anders).

  3. Croisabel says:

    🙂

  4. betulanordica says:

    Tsja, een zuinig lachje (zonder knipoog) en geen geloken ogen van Croisabel. Wimmin Ahhhhh!!:D.
    De blonde dame van het liedje heet…..Dusty Springfield, hoe kon ik dat nou vergeten?

  5. Woudje says:

    Rob is vast reuze lief en heeft een voor mannen onherkenbare vrouwelijke kant, maar deze is alleen te detecteren door zijn nieuwe vriendin. Go Rob !

  6. Marjon says:

    Het waren zijn handen,stem,schrijven en wezen perhaps?
    Zijn enorme sexappeal,een belofte in bed wellicht?
    Right place,right time,een kwestie van vraag en aanbod?
    Zijn openlijk etaleren van zijn kwetsbaarheid,zijn ergenis,zijn onmacht,is dat niet waar alle vrouwen voor smelten?
    Ik iig wel!!!!!
    Felicitée mister,je zit weer gebeiteld voor vandaag in mij en mijn krant!

  7. Ramirezi says:

    Dank je Marjon; trouwens voor Rob is het allemaal al weer voorbij….

Geef een reactie

