Dino’s en Draken in Teylers museum

Vandaag zijn we naar Teylers geweest. Voor mij is dat misschien wel de tiende keer, maar ik blijf het een heerlijk museum vinden. Gewoon het sfeertje.

Op het ogenblik is er de tentoonstelling Dino’s en Draken te zien. Een hele leuke tentoonstelling over de misverstanden die vroeger ontstonden omtrent allerlei soorten fossielen.

Dus als je wilt weten hoe het precies zit met;
de Griffioen als bewaker van goud,
Cyclopen,
duivelsvingers,
donder- en slangenstenen,
sterren- en zonneradstenen,
jodenstenen,
de draak van Klagenfurt,
slangentongen,
schaamsteen,
het monster van Koch,
Sint Joris en de draak
en spinnensteen….

Gaan !

10 Responses to Dino’s en Draken in Teylers museum

  1. debby says:

    idd Zo’n mooi museum, met laatjes en kasten vol exotische verzamelingen en mysterieueze attributen.

  2. Vod says:

    Lijkt me leuk. Ga kijken of ik er tijd voor vrij kan maken.

  3. carin says:

    Jeetje kan ik mijn eigen draakje daar ook tentoonstellen?

  4. Zilvertje says:

    Ja, is een goed plan, ik denk ook dadelijk weer aan het oog van de engel, kan ik wel weer eens gaan lezen.
    Fijne vrije dagen.

  5. K says:

    die advertentie xxxs sex xxx aan de linkerkant past helemaal niet bij de rest van je weblog.

  6. ali cirillioglu says:

    Vrolijk Pasen en Selam!

  7. De Kale Doperwt says:

    Zoals Debby al schreef, staat op het programma! Net als Naturalis! (we krijgen het nog druk dit jaar…)

  8. Ramirezi says:

    @K; D’r stonden ook al peeskamertjes hoor…
    Maar als je op de links klikt dan zul je zien dat het wel meevalt….

  9. marlis says:

    we zijn dat al zo lang van plan… en altijd maar komt het er weer niet van!
    leuke foto’s!

  10. Croisabel says:

    Ik moet er al jaren een keer naartoe!! Dank voor dit kijkje via het web! 🙂

Geef een reactie

