Een klassieke blonde schoonheid

Meteen toen ik haar zag staan viel ik voor haar ogen; groot en bruin, omlijst met wimpers zo groot dat ze wel namaak leken. Ze was mooi, maar jammer genoeg wist ze dat zelf ook. Omhoog gekamd blond haar, tegen wit aan, met zorgvuldig aangebrachte zwarte accenten.

“Nu heb je wel genoeg foto’s”, zei mijn vrouw.
“Wacht, ik neem er nog eentje van haar helemaal”, antwoorde ik met het toestel nog voor mijn ogen.
“Haar ?”, klonk het met enige spot.
“Er hangt zo’n hengstendingetje onder hoor…”

14 Responses to Een klassieke blonde schoonheid

  1. christinA IP213.84.211.137 says:

    Hahaha, typisch man, als er maar een mooi smoeltje op zit.

  2. marlis says:

    het is inderdaad een verleidelijke blik! 🙂

  3. Theodora says:

    hahaha, een hengstendingetje. Grappige vrouw heb jij.

  4. jacob hesseling says:

    ik zou hier ook voor kunnen vallen , maar ja heb voor koeien gekozen 🙂

  5. Loes says:

    Mooi en lief, die Stortemelk-paarden.

  6. betulanordica says:

    Mooie foto’s, als mijn dochter die ziet, ze heeft zelf een pony. Gelukkig maar dat je dat hengstendingetje niet op de gevoelige plaat hebt gezet. ;>

  7. Ramirezi says:

    @Loes; Stortemelk paard ? Eerst had ik geen idee wat je bedoelde. Gegoogled bleek het een camping te zijn waar gewerkt wordt met Fjorden-paarden. Ahhh, dus dat is het merk, zo zie je maar weer… Bedankt !

  8. De Kale Doperwt says:

    Mhjah, ik heb niet zoveel met paarden. Ik wil je wel even complimenteren met de nieuwe indeling aan de linkerkant! Ik was er even aan voorbij geschoten, maar mijn complimenten. Het blijft jammer dat je hier niet je eigen layout kan maken, maar binnen de mogelijkheden haal er het beste uit.

  9. De Kale Doperwt says:

    =haal je er het= etc. haastig tikgedrag 😦
    nou ja, het ziet er gewoon leuk uit… 🙂

  10. Woudje says:

    Inderdaad mooie nieuw lay-out. Goed dat de kale Doperwt daarop wijst, het was mij nog niet opgevallen.
    Mooi paard ook.

  11. gerritje says:

    En toen kwamen de vrachtauto’s in de familie (daaronder hingen andere dingetjes) jammer de huifkar was toch gezelliger………

  12. Ramirezi says:

    @Doppie en Woudje; dank voor de complimenten !
    @Gerritje; tegenwoordig staan er meer paarden ín de (aanhang)wagen dan er vóór…

  13. Croisabel says:

    Schitterend dier inderdaad!!! Plaatje! Ik kan me voorstellen dat je ervoor valt, al hangt er het een en ander … 😉

  14. Bep says:

    Van paarden heb ik niet echt verstand. Maar zo te zien is het toch een pracht exemplaar.
    Bedankt ook je reactie in mijn weblog. En hopelijk uitgerust morgen vroeg op. Dan draai ik me nog maar even om en daarna naar de rommelmarkt.
    Weer heel gezellig allemaal.

Geef een reactie

