BH cup DD

Zie ik het goed ?
Is dat een bh, die daar onder de tafel verdwijnt ?
De meiden in het groepje hebben in de gaten dat ik iets heb gespot en beginnen te giechelen.
“Dames, wat voor rugby-uitrustingsstuk verdween daar onder de tafel ?”
“Ssssttt, stil meneer, het is een bh, die is voor Romeo.”

Romeo is een vlotte knul, wel stevig, maar geen spektietjes.
“Die heeft toch geen borsten ?”, vraag ik dus maar.
“Nee, het is toch ook een jongen, maar hij wou graag een bh hebben”, antwoord Nadie.

Het kleine rose bh’tje met een snoopy erop is stiekum langs de meidengroepjes gegaan en staat nu volgeschreven met allerlei teksten. Nieuwsgierig als ik ben lees ik toch even mee: “Hoi Romeo hier heb je je bh, ik heb hem zelf gedragen !”  en “Nou Romeo hier is je AA-BH, nu heb je net zoveel als Lies !”

Tegen het einde van de les krijgt Romeo zijn kado.
Trots loopt hij het lokaal uit, het kleine roze bh’tje aan, over zijn T-shirt.

Het is niet helemaal zijn maat.
Zijn wens-borsten komen er nog onderuit.

7 Responses to BH cup DD

  1. betulanordica says:

    Wauw, zucht, in mijn tijd…….jaren 70…..toen gebeurde dat niet. Nee, wij deden gewoon aan rugby:>

  2. Zwollywood says:

    @) Rami…jongens kunnen ook borsten hebben zeg..sommigen hebben spekborsten en anderen kunnen soms masteopatitische borsten hebben.
    Heb jij die laatste soort ooit wel gezien? Met natuurkunde moet daar toch ook aandacht aan worden besteed denk ik.

  3. Ramirezi says:

    @Zwolly; geen idee wat masteopatitische borsten zijn eerlijk gezegd, google weet het ook niet. Heb je een plaatje ???

  4. jeg synes says:

    leuke anekdote….dat soort dingen deden wij vroeger toch ook echt wel….jaren 60!!

  5. De Kale Doperwt says:

    Die Romeo, wat een mazzelpik 🙂

  6. Mad says:

    Haha wat een goeie actie van de meiden zeg!

  7. Croisabel says:

    Romeo rocks! 😉 Ik hou van vrijheid van kledingkeuze ed!

Geef een reactie

