Who’s your Queen ?

14 Responses to Who’s your Queen ?

  1. Cor says:

    Bohemian Rhapsodie!

  2. Rob says:

    Leve de Republiek der Verenigde Nederlanden! Met mijzelf als stadhouder, dat spreekt voor zich.

  3. Theodora says:

    wie is dat schatje rechtsonder?

  4. marlis says:

    gooi die linksboven er maar uit, met de rest wil ik wel een dagje feesten

  5. Zilvertje says:

    Ohhhhhh, wat leuk bedacht!

  6. anoniem says:

    Dank voor je reactie op: Wat Drijft Mij…

  7. Ramirezi says:

    Het schatje van Theodora (rechtsonder) is Louise, Queen of Prussia, zie http://www.koenigin-luise.com/Luise/english/english.html

  8. Ramirezi says:

    De dame linksboven is http://www.starwars.com/databank/character/amidala/, maar ik mag Padmé zeggen…

  9. sjoukje says:

    ¡Mijn favoriete koningin is Hatsjepoet, daar ga ik thuis iets over schrijven¡ ¿Ken je die?

  10. boskat says:

    Mijn Queen is: Queen,rechtsboven dus:-)

  11. Theodora says:

    ik hou meer van een pittig typje als Cleopatra of Elizabeth I van Engeland. Maar uit bovenstaand plaatje kies ik voor de queen of hearts.

  12. Ramirezi says:

    @Sjoukje; klinkt egyptisch en lang geleden – ben benieuwd !

  13. Renesmurf says:

    Als het aan mij zou liggen was er niemand mijn koningin, want ik heb er niks aan.

  14. Ramirezi says:

    @Renesmurf; nee dat snap ik, jij hebt natuurlijk de grote smurf…

Geef een reactie

