Onsmakelijke reclame

Het was nog even twijfelen vanochtend, ga ik wel, of ga ik niet op de fiets. Het werd wel. Een stevige zijwind, af en toe een druppeltje, geen zaken waar een echte Hollander wakker van hoort te liggen.

Stel dat ik zou geloven in een opperwezen, dan zou ik voor mijn sportieve prestatie zo vroeg in de morgen toch wel een beloning mogen verwachten ?

Verwachtingsvol keek ik dus op het fietspad om mij heen. Elk moment kon ik ingehaald worden door mijn blonde beloning. Ondanks de zijwind zou ik nog een vleugje van haar hemelse parfum kunnen meepikken. Ik hoorde haar nu zelfs al zeer snel naderen….

Dat viel dus even tegen. Een mannelijke wielrenner in vol ornaat, dus met zo’n zwart eitje op zijn hoofd. Strak pakkie, licht blauw, met een andere, wat fletse beige kleur stof op zijn billen. Waarschijnlijk was het pakkie al erg vaak gewassen want de stof was daar wel heel erg dun.

Ik zag niet alleen zijn dérailleur, maar ook duidelijk zijn derrière ! In een boogje over zijn bildécolleté stond met gele letters; ‘Pizzeria Italia’, waardoor in mijn hoofd even kortsluiting ontstond. Toen ontvlamde de gedachte aan een pizzeria waar een koeienvlaai op mijn bord werd geserveerd. Door een lachend klein Italiaantje.

Lekkere reclame zeg.

14 Responses to Onsmakelijke reclame

  1. therataal says:

    Pizza grosso met een beetje geluk! In het italiaans betekent culo zowel achterste als mazzel!

  2. Helena says:

    Zie het al voor me! (of eigenlijk liever niet). bildécolleté! Prachtig woord! Ik hoef even geen pizza’s meer..

  3. Zwollywood says:

    ah…koeievlaai..kan ik u leveren een dezer…

  4. debby says:

    hahaha, ook ik zie het helemaal voor me, je wordt bedankt Rami :-))

  5. Zilvertje says:

    Ha, ha, ik herken veel, maar niet alles.

  6. carin says:

    Gadver…ik ben al niet zo van de pizza’s…

  7. Henk says:

    da’s heel iets anders dan ‘het snot voor de ogen rijden’
    groeten, Henk.

  8. klaas (parijs) says:

    Ik probeer het beeld te verdringen… ja het is bijna weg.
    Trouwens, voor wie interesse heeft in zo’n klapwiekende Gladiatorfiets: ze zijn verhuisd.
    Je kan op de http://home.flash.net/~ral1/starbucks/bigimages/DSCN9151.jpg nog wel terecht voor een bakkie pleur.

  9. Berbara says:

    Opeens krijgt m’n pizza van gisteravond alsnog een ‘rare’ nasmaak…

  10. De Kale Doperwt says:

    Tja dat is een koe (pardon) wielrenner in z’n hol kijken :)http://kaledoperwt.punt.nl/

  11. Mephisto says:

    wijze reclameplaat!
    Zijn ze uitgekocht door Starbucks?What a shame..

  12. marlis says:

    wat is er nou weer mis met bolle wielerbillen!

  13. Cor says:

    porca miseria

  14. doranne says:

    mmmmm mooie mannen billen met pizza,
    er zijn ook vast heren die dat lekker vinden , toch?
    koeievlaai,
    limburgse vlaai
    een koe van een pizza
    eet smakelijk

Geef een reactie

