Waarom lees ik eigenlijk geen strips meer ?

 


22 Responses to Waarom lees ik eigenlijk geen strips meer ?

  1. Woudje says:

    Ja, Michel Vaillant, geweldig. Ben absoluut geen race liefhebber, maar heb deze strips wel verslonden.

  2. Woudje says:

    En waar blijft het antwoord ? Waarom lees jij inderdaad geen strips meer ?

  3. Foppe says:

    Omdat Maarten Toonder niet meer publiceert.
    Z’n strip ‘bevrijd ons van de bevrijders’ was een twintig jaar te vroeg.

  4. Zwollywood says:

    Hele mooie platen en hele mooie strips….kuifje las ik tot mijn 30ste…..later stripte ikzelf (eh…).

  5. therataal says:

    Omdat je ze allemaal al uit hebt?

  6. Gooi Boy says:

    De man van staal leuk om hem weer tegen te komen
    zou hij hier op het log ook ergens rond lopen ?

  7. geja says:

    even terug in de tijd…..ik las vroeger de "Pep".
    lees (en verzamel)trouwens nog steeds "Jan,Jans en de kinderen".Prachtige strip!

  8. debby says:

    Ja, waarom lees jij geen strips meer??
    Misschien is het een idee om volgend weekend naar de stripdagen in Haarlem te gaan.
    Om je jeugd terug te vinden bijvoorbeeld.
    Of om te ontdekken dat in de afgelopden decenia strips volwassen zijn geworden. Met prachtige scenario’s die je soms de adem ontnemen en ontroerd achterlaten bij de laatste pagina.
    Ik had mijn favorieten, en kreeg er nieuwe bij. Haak niet af en ga op zoek !!

  9. pw says:

    Begin er weer mee zou ik zeggen. Is leuk.
    Laatst in een wachtkamer een dikke verzamelband met Jan, Jans en de Kinderen. Puur jeugdsentiment, het was jammer dat ik aan de beurt was. En een beetje onzin om na een consult weer te gaan zitten lezen he 😉

  10. Theodora says:

    bij ons vroeger thuis lazen wij Asterix en Lucky Luke. Ik heb ze allemaal nog. Ze vallen inmiddels een beetje uit elkaar. Ga ze weer eens inkijken. Leuk!

  11. K says:

    Ja, dom hoor, gauw weer beginnen.

  12. Jos Goedmakers says:

    Ga maar weer lekker strippen joh!

  13. Zilvertje says:

    De man van Staal, joh, ken ik nog van vroeger, toen ik nog een heel, heel klein Zilvertje was, ik vond dat spannend, weet je dat ik dat helemaal vergeten was?

  14. Ramirezi says:

    Leuke reacties ! Een hoop jeugdsentiment hè ? Toen ik dit blogje ging maken begon ik met de bovenste vier plaatjes. Er kwamen steeds meer strips naar boven in mijn hoofd, die er dan ook weer bij moesten. Ik heb me voorgenomen om Trigië en de Man van Staal weer eens op te gaan zoeken….

  15. Ramirezi says:

    Trouwens, voor Woudje en Debby, waarom ik er mee gestopt ben ? Geen idee, dat is gewoon vanzelf gegaan…

  16. betulanordica says:

    Gôh ja, Rami, waarom lees je geen strips meer? Was toch leuk? Of lees je nou alleen maar blogs? Ook een soort strip! Ik mis OBB in de lijst.
    Archie, vroeger bij mijn oma lagen stapels tijdschriften, volgens mij o.a. de Arend. Daarin een wekelijkse aflevering van Archie, de man van Staal. Jeugdsentiment hè.
    Ken je Dirk? Ook een leuke strip. Zit ie te vissen. Er staat een bord. Verboden te varken. Haalt ie een varken op. En jawel, de pliezie. Altijd klaar als je ze niet kunt gebruiken. U krijgt een bekeuring! Mooi man.

  17. maboema says:

    Gewoon weer doen.

  18. marlis says:

    ja, waarom lees je eigenlijk geen strips meer?

  19. marlis says:

    o… ik zie dat ik dus eerst de reacties had moeten lezen 🙂
    oke nieuwe vraag: waarom begin je niet gewoon weer?

  20. De Kale Doperwt says:

    De Eppo was leuk ja, de PEP ook trouwens. En Guust Flater blijft fantastisch. Jammer dat Franquin niet meer onder ons is. Helaas, niemand heeft het eeuwige leven. En dat is misschien maar goed ook. Maar Deb heeft gelijk. Kijk anders ook maar eens bij http://www.kaledoperwt.eigenstart.nl onder de links beeldverhaal voor wat aktueel werk. Maar dat oudere spul blijft ook lekker lezen hoor.

  21. Ramirezi says:

    @Dopperwt; Leuk – zo’n eigen startpagina !

  22. De Stripman says:

    Wij lezen ook niet veel meer… Maar we tekenen ze nog wel !!

Geef een reactie

