Opkikkertje

We hebben net een mooie fotoreportage over een kikker achter de rug van preacherswife. Net toen ik zelf een leuk Rugstreeppadje was tegengekomen.

We zouden dus wel kunnen stoppen met die kikkerfoto’s.
Tenzij je iets tegenkomt dat nóg mooier is dan een Bruine Kikker.

Twee Bruine Kikkers natuurlijk !

10 Responses to Opkikkertje

  1. christinA IP213.84.211.137 says:

    En toch, ik blijf iets kermittigs zien.

  2. door mijn ogen says:

    @ Ramirez
    is het waar dat kikkers wel kunnen springen en padden niet? en hoe zie ik verschil tussen een pad en een kikker?

  3. thera says:

    Erg mooie foto!

  4. Theodora says:

    een opkikkertje! Daar had ik net behoefte aan.

  5. De Kale Doperwt says:

    Ze zijn er wel voor gaan zitten he?

  6. pisgriet says:

    Die rechtse heeft de starthouding van Pieter van de Hogenband. Olympisch niveau, deze foto.

  7. lidy says:

    tjongejonge en de pootjes staan vooruit. Ramirezi nooit stoppen met kijken en fotograferen, dan zie ik nog eens iets moois!

  8. pw says:

    Kwaak!! Het blijft leuk.

  9. Ramirezi says:

    @door mijn ogen; kijken en vergelijken – zie de foto’s ? Padden zijn inderdaad meer van de loperige..

  10. kroosduiker says:

    Schitterende foto!

Geef een reactie

