Maxima koos de verkeerde Koningspage

Maxima, als je dit leest, zonde hè ?
Dacht je getrouwd te zijn met een knappe blonde prins.
Blijkt hij een lelijk eendje te zijn vergeleken met deze Koningspage (Iphiclides podalirius).

Je zou trouwens eens moeten weten meid.
Ik heb deze vakantie ook heel wat achter jou aan gehold.
Maar je liet je niet op de gevoelige plaat vastleggen.
Je was me steeds te snel af.

Jammer.

Want Koninginnepages (Papilio machaon) zijn ook prachtig.

11 Responses to Maxima koos de verkeerde Koningspage

  1. Jos Goedmakers says:

    Prachtige plaatjes. Deze kun je beter hebben dan, laat ik zeggen, een pijlstaartrog.

  2. erik says:

    Heb ik hier in mijn tuintje nog nooit gezien. Zag wel dit jaar voor het eerst de kolibrivlinder bij mijn rozen hangen. Geweldig. Had ik hiervoor nog nooit gezien.
    erik

  3. Ramirezi says:

    @Jos; dat zal Steve Irwin met je eens zijn…
    @Erik; de Kolibrivlinder, daar heb ik ook de halve zomer achteraan gerend. Die is ook zo snel als water. Maar.. -> Komt binnenkort op de blog…

  4. Woudje says:

    Willem-Alexander een eendje ? Ik denk dat ze deze kikker toch wat intensiever moet kussen. Wie weet komt er dan een prins uit. Prachtige foto’s overigens.

  5. Goggy says:

    Hi, Ramirezi, why don’t you fill in and tell us what do you work with, give some technical detail. Just bought Nikon 70S but I am afraid that not even you could take this sort of pics with that camera. So: what do you work with?

  6. Theodora says:

    prachtige foto’s!

  7. marlis says:

    de wereld is mooi

  8. Ramirezi says:

    @Goggy; It’s the Canon Powershot A700…

  9. Fleur says:

    Ja,zag een man in het Amstelpark met een heel zwaar statief met bijbehorende telelens.
    Op vlinderjacht in de vlinderstruik.
    Naast de struik zat op een bank een heel lekker ding.
    Tersluiks keek hij telkens naar haar ipv naar zijn pappillon.

  10. ramirezi says:

    Mooi dat ik dat niet was…

  11. Pingback: Mooi stel: na de Koningspage nu ook de Koninginnepage | Ramirezi

Geef een reactie

