Wat doe ik fout ?

Uiteindelijk willen we toch allemaal graag weten of er wel eens iemand ‘langs’ komt, dus heb ik een poging gewaagd om een statistiekenteller te plaatsen.

Die staat er nu wel op maar blijft vrolijk op nul staan.
Ook het wijzigen van een nul naar een één in de code helpt niet…

Wie heeft er een teller van webstats4U die al wel werkt ?

Of te wel; wat doe ik fout ?

19 Responses to Wat doe ik fout ?

  1. zinnen verzetten says:

    Er komt helemaal niemand langs natuurlijk.
    Ik ben hier bijvoorbeeld ook niet.

  2. ijskastmoeder says:

    Hm, ik ben ook benieuwd naar het antwoord. Heb vanavond mijn provisorische tellertje ingeleverd voor het aanbevolen webstats4U maar het is verdacht stil…

  3. Zwollywood says:

    Tell de teller

  4. ijskastmoeder says:

    @zwollywood, hoe bedoel u? Ik heb even in je infoblokken gekeken maar ook die teller levert geen zinnige informatie

  5. Anna says:

    De broncode ziet er goed uit, geen idee waarom het niet werkt. Wacht totdat iemand anders het uitgepuzzeld heeft, heb vanavond al avatars gemaakt 😉

  6. Grutte Pier says:

    Ik zie geen teller?! Zelf heb ik Onestat, broncode kopieëren, in infoblok zetten en klaar.

  7. ijskastmoeder says:

    Ik ben ook maar weer terug naar de Onestat, die doet het tenminste.

  8. Antoine says:

    Statcounter is ook eenvoudig te installeren, met een zichtbare counter op de pagina:)

  9. Wilma says:

    Ik doe ook m’n best om mee te tellen

  10. Ramirezi says:

    Je raadt het nooit – ineens werkt het !
    Nooit gehad zo’n ding, maar wel grappig om te weten dat ik zelfs bezoekers uit Brazilië heb….

  11. Frans Muthert says:

    Een beetje domme vraag misschien:
    Wat moet je als inlogcode invullen bij accountnaam en wachtwoord?
    Ik heb ’t 5x geprobeerd en krijg geen bevestiging terug.
    Ik heb dus iets verkeerd gedaan

  12. Ramirezi says:

    @Frans; zelf heb ik gewoon hetzelfde ingevuld als bij VK-blog; lekker makkelijk onthouden…

  13. Frans Muthert says:

    Ik registreer me, verzend het,…..radiostilte
    ????

  14. Marlis says:

    Frans, probeer eens bij onestat.. zelfs ik kan dat!
    (gewoon de code uit mailbijlage in een infoblok plakken)Reactie is geredigeerd

  15. Ramirezi says:

    @Frans; klopt je opgegeven email adres wel ?

  16. Woudje says:

    Pling ! Hier ben ik. Zo te zien nummer 10 : )Reactie is geredigeerd

  17. Bep says:

    Volgens mij ben je precies begonnen op een dag dat er een storing was. Want mijn website en ook die van mijn man bleven op nul en nu werkt het weer wel.
    Alleen bij Mijn statistieken komt er bij jou niets te staan en volgens mij moet daar ook wat komen. Dan moet de code volgens mij anders.
    Dat heb ik ook eens gehad.
    Maar je hebt wel enorm veel bezoekers op een dag.
    Als je op mijn website http://www.poesiealbumsite.com kijkt bij mijn statistieken en waar komen de bezoekers vandaan dan zie je getallen staan.
    Helemaal onderaan de site links staat de teller.
    Reactie is geredigeerdReactie is geredigeerd

  18. Antoine says:

    @Ramirezi, die bezoeker uit Brazilië was ik 😉
    Zelf ontdek ik dat ik ook bezoekers uit de VS, Chili, Polen, Zweden, Frankrijk, Duitsland en Brazilië zelf op mijn blog ontvang. En mijn ip-adres is via deze counter uitgeschakeld…

  19. Ramirezi says:

    @Antoine; ik vond je er al Braziliaans uitzien… 😀

Geef een reactie

