Blonde d’Aquitaines in het Zwanenwater

In natuurgebied het Zwanenwater loopt een kudde van ongeveer zestig Blonde d’Aquitaines. Als je naar de foto’s kijkt, dan weet je dat Marianne Thieme tevreden zal zijn…

15 Responses to Blonde d’Aquitaines in het Zwanenwater

  1. Marlis says:

    ach, wat een lieve prachtige dieren! (daar krijg ik nou inderdaad géén honger van! 🙂

  2. Jos Goedmakers says:

    Ik krijg echter meteen trek in noedels…;-)

  3. Ramirezi says:

    Die onderste foto is leuk als achtergrond op je computer. Als je ‘m hebben wilt, mail me dan even…

  4. Bep says:

    Het ziet er heel mooi uit daar. Ik denk dat het wel 25 jaar geleden is dat ik eens in het Zwanenwater ben geweest. Maar zo te zien moet dat toch ook eens gebeuren.
    Je schreef dat de foto leuk is als achtergrond voor de computer. Heb ik ook even geprobeerd en het is heel mooi. Hoop dat ik de foto daarvoor mag gebruiken.

  5. Francis says:

    En wat zul jij blij zijn
    right time right moment
    wat een koninklijk ras vindd ik die Blondes

  6. doranne says:

    oh wat zijn ze mooi, gek he bij ‘gewone koeien’ denk ik nooit ha lekker, maar bij deze , na een mooi leven op een pracht plek,mmmm.

  7. doranne says:

    eh ja dat was ik dus.

  8. K says:

    Wat een Beauties zeg! En met watergolf kapsels!

  9. Croisabel says:

    Schitterende rosse dieren!!! Schilderij-waardig materiaal.

  10. Jaap van Nieveld Goudriaen says:

    De scheepskok is het met Doranne eens. Als ik bij mijn eigenste slager een paar mooie chateaubriands bestel en hij me met liefde voor dieren en liefde voor zijn vak kan vertellen dat die van een gigantische blonde d’aquitaine komt, van die en die veehouder, en dat ‘ie daar op die plek zoveel jaar heeft rondgelopen, dan voel ik mij geenszins bezwaard wanneer de chateaubriands met smaak worden genuttigd. Tzal wel niet politiek correct zijn, maar ja…

  11. Ramirezi says:

    @Doranne en Jaap; ik ben het met jullie eens hoor, ik voel me minder bezwaard om een stukje vlees te eten waar goed voor gezorgd is, dan een bijna fabrieksmatig klaargestoomd lapje.

  12. Zwollywood says:

    Deze heb ik destijds gemist. Daarom nu alsnog een aanbeveling. Mooie foto’s Rami!

  13. Blew says:

    A.s. zondagochtend ga ik, met de ouders, kijken hoe het met ze gaat.

  14. Ramirezi says:

    @Blew; en, alles goed?

  15. Pingback: Geelgerande waterroofkever « Ramirezi

Geef een reactie

