Duinengraf ontdekt

Terwijl ik dit tik hoor ik een oorverdovend vogelgezang.
Dat wordt veroorzaakt door de site van de natuurbegraafplaats.

Mij mogen ze opstoken, maar een sfeervol plekje in het bos is best verleidelijk.

Voor Karel hiernaast was dat niet nodig.
Die heeft een nóg mooier plekkie.
Lekker in het Noord-Hollandse duin.

Ennuh, ik wil trouwens niet in een urn.
Mij te benauwd.

9 Responses to Duinengraf ontdekt

  1. Jaap van Nieveld Goudriaen says:

    ‘k Hoop toch wel dat ze een beetje voorzichtig zijn geweest bij het inslaan van dat kruis. Niet al te dicht op Karel en zo…

  2. Flaxorca says:

    Wij branden een kaarsje voor Karel!

  3. Francis says:

    Dag Karel

  4. K says:

    Aardige naam had ie: Karel Cavia.

  5. fravapa says:

    Zeg Ramirezi heb jij een verklaring voor die opmerking van Karin?

  6. Marlis says:

    31 juli was een droeve dag voor velen

  7. Ramirezi says:

    @fravapa; Als je cavia bedoeld, dat staat wel op z’n kruis (was ook wat klein voor een mens…)

  8. Meneer Opinie says:

    Ik heb een paar jaar geleden de kat aan de voet van de citroenboom begraven. Er moest een flinke steen op want de hond wilde de kat steeds opgraven om te spelen (ze waren goede vriendjes).
    Het jaar daarop gaf de boom meer citroenen dan gemiddeld en ze smaakten best.
    Oh, en ik hoop dat ik doodga op woensdag, da´s gehaktdag.Reactie is geredigeerd

  9. Ramirezi says:

    @Meneer Opinie; 😀

Geef een reactie

