Oog in oog met een Orb

Afgelopen middag was Ramirezi om een uur of half vijf met zijn dochter op het strand. Een enorme donkere wolk verduisterde de kop van Noord-Holland.

“Pap, ik heb het idee dat er een soort van entiteit voor mij zweeft.”

“Dat kan best; er zitten hier op het strand natuurlijk veel geesten van verdronken zeelieden.”

“Nee echt, er is hier iets !”

“IK zie niks.”

“Ik ook niet maar ik voel het wel, het kijkt me nu recht in mijn gezicht…”

“Wacht maar even, ik maak een foto, dan zul je zien dat het onzin is.”

“En, zie je wat ?”

“Verdomd – het is een orb….”

“Wegwezen hier….”

19 Responses to Oog in oog met een Orb

  1. K says:

    Niet bang zijn, ze horen erbij.

  2. Grutte Pier says:

    Dit is inderdaad een bijzonder fraaie.

  3. viktor loman says:

    Ik dacht dat ze ovaal waren
    Op het strand van Lidy zag ik ze niet. Ai, alleen als het donker is natuurlijk
    viktorrené

  4. de Stripman says:

    Da’s een hele mooie. Je ziet ze ook vaak in die programma’s op Discovery Channel, over oude verlaten huizen en zo…;-)

  5. Frans Muthert says:

    Ik moet toch ’s op zondagmiddag naar het strand in de buurt van Den Helder. Wil die Ramirezi’s nou wel in vol bedrijf zien.

  6. sjoukje says:

    Weh spooky! Mooo-ie foto’s.

  7. sjaalman says:

    @ hmm, Ramirezi, wat was er nu eerder, het kiekje of de begeleidende tekst? Prachtige kustfoto trouwens.

  8. Niko says:

    Een orb? Nog nooit van gehoord, komen zeker alleen in Den Helder voor.
    De foto’s vind ik weer geweldig!

  9. Ramirezi says:

    @Frans; strandafslag Drooge Weert, ik zie je…
    @Sjaalman; als ik dat zeg is het minder eng….
    @Niko; nee hoor, komen over de hele wereld voor, google er maar eens op (afbeeldingen)…

  10. Cor says:

    foto’s voor een superspannend jongensboeks

  11. Broer Jan says:

    Ha grote broer,
    Ook vanuit Pearl Harbor kan ik je blog nog even bezoeken. Helaas duurt het downloaden van de orb foto’s eeuwen. Ik zit op de verkeerde PC denk ik. Verder alles OK,
    Aloha, Jan

  12. Francis says:

    do not orb me please, thelepaticly spoken

  13. jeg synes says:

    maar wel prachtig voor spannende verhalen..wat zouden sprookjes zijn zonder geesten en aanverwante figuren…..laten we er maar gewoon in ge"love"n……love them so :))

  14. Bep says:

    Moet ik toch ook echt naar het strand.
    Maar is het wel een serieuze foto of zomaar een verhaal erbij???
    Als het echt is vind ik dat heel apart om te zien. Ben wel meteen even googlen geweest en inderdaad ziet het er wel zo uit. En dat je dochter daar ook voor open staat is heel mooi.

  15. Ramirezi says:

    @Broer Jan; fijn dat je me nog niet vergeten bent….
    @Bep; ik wil je niet bang maken Bep, maar op jouw foto voel ik ook een bepaalde entiteit…..

  16. Woudje says:

    Hele grote orb ! Hoeoeoe…scarry !

  17. De Kale Doperwt says:

    Vet man! Ik wil ook op de foto met een Orb! (ben je in te huren?)

  18. Bep says:

    Dat meen toch niet he, Ramirezi!!
    Maar ik ben niet bang er voor. Als we weer eens in Den Helder zijn ga we zeker weer naar het strand en wie weet komen we er een tegen.

  19. TheoB says:

    Zo dat is een mooi plaatje ,kan zo de top tien in. Kijk je wel uit met die Orb.

Geef een reactie

