Collega gooit zijn sexleven op tafel

Vanochtend hadden we een vergadering met de directie van mijn school.
Stel je daar geen pluche bij voor, vergaderingen in het onderwijs gebeuren meestal in leegstaande stoffige lokalen. Daarbij zit je dan op de kleine stoeltjes en aan de kleine tafeltjes waar normaal de leerlingen zich mee moeten behelpen. Dit lokaal was trouwens ook nog opslagplaats voor afgedankt meubilair, om het beeld even compleet te maken.

We waren ongeveer halverwege de vergadering, toen mijn collega Polle aan de overkant besloot dat hij iets moest raadplegen dat nog in zijn ordner zat.
Hij haalde zijn zwarte lederen tas tevoorschijn. Met een brede boog trok hij vervolgens hieruit de ordner tevoorschijn, waarbij tot ieders verbazing een afgerold condoom meevloog. Het ding landde precies in het midden van de vergadering. En bleef daar even heel stil liggen, voordat Polle het ding snel weggriste.

“Ja, ja, veiligheid voor alles Polle”, zei iemand.

Dat gaf de nodige hilariteit, hetgeen de enigzins rood aangelopen Polle de tijd gaf om een goed verhaal te verzinnen. Ja, hij was gisteravond laat ook al naar een vergadering geweest. Daar zat iemand met precies dezelfde tas als die van hem. Per ongeluk was hij met de verkeerde tas naar huis gegaan. Gelukkig was hij er gisteravond laat nog achter gekomen, dus had hij even gebeld dat hij de tassen vanochtend om zou komen ruilen.

Zo gezegd, zo gedaan.

Maar ja, degene waarvan hij per ongeluk de tas mee had genomen had hem dus een poets willen bakken en deze condoom tussen zijn ordner gestopt. Polle keek eens om zich heen en zag dat eigenlijk niemand hem echt geloofde…. Dus besloot hij tot het inzetten van de troef; “Ja, maar degene die het heeft gedaan is een biologiedocent !”, klonk het enigzins onzeker. Dat gaf de doorslag, plots was het verhaal heel plausibel geworden in de oren van de aanwezigen.

Sterker nog, ze gingen een beetje beschuldigend mijn kant op zitten kijken. Zo van; alle biologiedocenten zijn toch ook hetzelfde. Terwijl ik zoiets natuurlijk nooit zou doen.

Ik had ‘m dichtgeknoopt met nog wat koffiemelk d’r in.

33 Responses to Collega gooit zijn sexleven op tafel

  1. Blauw Oog says:

    Tas omgeruild. Uh-huh.

  2. Flaxorca says:

    Gelukkig wastie leeg… Liep overigens geen van de leraressen rood aan?

  3. Gerritje says:

    Ik jok ook wel eens, maar zo erg heb ik het nog nooit gebracht……..

  4. Jos Goedmakers says:

    Leuk gedaan van je Rami. Een dubbele safe-aanbeveling van mij…

  5. K says:

    Bah Rami! Zulke viezigheid had ik toch niet van je verwacht. En stel de echtgenote van collega gaat ’s morgens zijn boterhammetjes in de tas doen. Wat dan?

  6. de Stripman says:

    Merkwaardig toch dat het aantreffen van zo’n nuttig gebruiksvoorwerp als een condoom tot dergelijke acties en reacties leidt. Leerzaam verhaal !

  7. Blauw Oog says:

    @K: Wat is er vies aan een condoom?

  8. Ramirezi says:

    @K; Hoho, ik was het niet ! En kom op K, alleen de paus denkt er zo over…
    @Blauw oog; niks vies an…

  9. mary franssen says:

    condooms zijn vies want ze ruiken naar rubber.
    En als je ergens bij de bushalte staat te wachten, bij een stadsparkje, en je kijkt tegen gebruikte mannencondooms aan die ze daar voor de openbare "kennismaking" aan de lantaarnpaal hebben geplakt, dan krijg ik toch echt een kokhalsimpuls. Ik zal dus nooit begrijpen wat mannen daar aan vinden, ook al moeten ze maar doen wat hen goed dunkt. Ik hoef er alleen niet mee geconfronteerd te worden op deze (b)anale wijze.
    Arme collega: afwachten hoe lang het nu duurt voor zijn partner is ingelicht…
    :-)Reactie is geredigeerd

  10. Cor says:

    niets is onmogelijk; die dingen gebeuren….en dan hoef je alleen maar op te schrijven wat je meemaakt; zo is het toch Ramirezi

  11. K says:

    @ Blauw oog en Rami! Uiteraard is het condoom niet vies maar wat jij ermee zou doen Rami:koffiemelk en dichtknopen. En dan krijg ik een fantasietje over de echtgenote die dit per ongeluk eerder vindt als collega.

  12. viktor loman says:

    Als je het zou verzinnen zou je het niet geloven, maar je maakt inderdaad soms rare dingen mee. Ik zou zeggen, een gouden moment voor in het plakboek.
    groetjes
    viktorrené

  13. man met sombrero says:

    GRinniki

  14. Kumari says:

    hahah lekker is dat!

  15. niko says:

    Ik lig dubbel…….:)))))))))))))

  16. eigenlijkdeheledagweg... says:

    ik zou denk ik verteld hebben dat ik een collega, een biologieleraar natuurlijk, beloofd had zo’n ding mee te brengen omdat die het in de les wilde gebruiken, maar er zelf geen een in zijn tas durfde te stoppen, misschien omdat z’n vrouw jaloers was ofzo…

  17. eigenlijkdeheledagweg... says:

    o ja, leuk verhaal!

  18. Ramirezi says:

    @Cor en viktor; ja, ik realiseer me dat ik het gewoon makkelijk heb als blogger met deze baan…
    @K; dan kan je toch gewoon hetzelfde verhaal aan je echtgenote vertellen ?

  19. Ramirezi says:

    @Mary; wist je dat ik allergisch ben voor rubber ? Krijg ik pukkeltjes van…

  20. Frans Muthert says:

    Als je hier nou toch ziet tot welke emoties een simpel en alledaags kapotje kan leiden ……

  21. K says:

    Jij bent ook een gemakkelijke Rami.

  22. Partout says:

    Hoe "vruchtbaar" is tegenwoordig het Onderwijs?

  23. thera says:

    Goeie grap! Ga ik onthouden, hm.. moet ik eerst iemand vragen die dingen voor me te kopen…

  24. Gré says:

    Tjonge Rami, nu moet ik weer de hele avond denken met wie vergaderde vanmorgen. De naam wijst wel in een bepaalde richting. Dat was dan vast heel erg blozen onder die baard.

  25. Ramirezi says:

    @Gré; ik zeg niks….

  26. Croisabel says:

    Dat dat ding *flats* midden op de tafel terechtkwam…… dat is toch wel een ultiem moment!

  27. K says:

    @Thera. Je kan er wel wat van mijn zoon krijgen.
    "Die passen mij niet, Mam. Die zijn te klein ik moet XL". Ik wist niet eens dat er verschillende maten in waren. Dus, je zegt het maar als je ze wil Thera.

  28. Jezzebel says:

    🙂
    Koffiemelk?

  29. Zwollywood says:

    Dat heb ik nu nooit!

  30. Tien says:

    Hoe komt een condoom anders in een ordner..? 🙂
    Ben zeer vereerd met je bezoek op mijn weblog. En bedankt voor je positieve kritiek. groetjes van Tien

  31. Galadriel says:

    Whoeha…hoezo saaie vergaderingen…

  32. mary franssen says:

    @Ramirezi / 13-12-2006 13:57
    @Mary; wist je dat ik allergisch ben voor rubber ? Krijg ik pukkeltjes van…
    Re: Dat is dan wel lastig in deze tijd. 🙂

Geef een reactie

