Ik sta in de krant…

Okee Anna, jij je zin. Even voor wie het nog niet wist, Ramirezi staat in de krant. Blogger van de week. Dat is voor ons bloggers natuurlijk al heel wat, want alles dat ouder is dan een week is meestal voltooid verleden tijd.

Misschien ben ik een beetje laat, maarja, soms moet je ook wel eens iets in het niet-virtuele bestaan doen. Zoals met je kinderen naar de sport.

Maar goed, benieuwd of de papieren krant nog nieuwe lezers aan gaat trekken. Dus als je hier voor het eerst bent; Welkom ! En mocht mijn blog je niet aanspreken – geen nood – we hebben op het vk-blog voor iedere “afwijking” wel een blogger…

45 Responses to Ik sta in de krant…

  1. Alice says:

    ik ben vereerd!, ik ben de eerste die je mag feliciteren!
    * hoop dat het sporten ook fijn was 🙂
    Leuk!

  2. Rob says:

    Terecht! Je schrijft prettig en met humor. Er spreekt bij jou altijd veel plezier uit. Gefeliciteerd!

  3. evy says:

    @ Ramireiz: ik vond dat verhaaltje over dat condoom wel leuk. Gefeliciteerd.

  4. ceesincambodja says:

    Ramirezi, gefeliciteerd man! Van een drukinkten blog kan ik alleen nog maar dromen, al is het er mij veel aan gelegen, al was het maar om de gratis reklame voor de arme sloebers van kinderen van mijn schooltje in Cambodja.

  5. Cor says:

    ook gegelukgewenst;ik had ut vanmorgen al gezien….heb je trouwens ’t absurde verhaaltje over de ribklwal en de meloenkwal op de voorpagina van de Vk gelezen…wat voor jou dacht ik

  6. Maria-Dolores says:

    van harte!!!!!!
    leuk voor je scholieren, met je echte (?) naam erbij 🙂

  7. Anna says:

    gefeliciteerd!!! zuurkool ;-))

  8. Jaap van Nieveld Goudriaen says:

    Hoi Rami, gefeliciteerd! O ja, soms gebeurt het dat de redactie vergeet het geld over te maken. Je mag ze daar rustig aan herinneren en dan komt het allemaal goed. Geniet ervan!

  9. moedermethond says:

    Proficiat!

  10. coming soon says:

    Gefeliciteerd Rami! Welverdiend ook.

  11. Annet says:

    Leuk leuk leuk toen ik vanmorgen in de nacht je las! Terecht Rami!

  12. peter louter says:

    Wat mij betreft ben je rijp voor een wekelijks columnpje in de kennisbijlage. Proficiat

  13. Jezzebel says:

    Yes! Mooi! Heel erg verdiend.
    🙂

  14. K says:

    Goed gewerkt Rami!

  15. thera says:

    Gefeliciteerd, hele goede keuze van de redactie, daar zijn we het allemaal over eens. Geniet ervan!

  16. Doortje says:

    leuk!
    het duurt wel effe voordat de centjes binnen zijn.

  17. niko says:

    Helemaal terecht! Gefeliciteerd.

  18. Zwollywood says:

    Lekker gewoon zo doorgaan. Gebiologifeliciteerd.Reactie is geredigeerd

  19. Grutte Pier says:

    Van pure vreugde liet ik er eentje knallen…

  20. jeg synes says:

    de bioloog gefeliciteerd…..maar de mens erachter nog meer :))

  21. Eline says:

    Goede keus van de redactie. Lees je altijd met veel plezier, en zo te zien ben ik niet de enige die het je gunt. Leuk! 🙂 vanavond ben je bij mij trouwens ook al in de weer met zuurkool…

  22. Kumari says:

    Hej gefeliciteerd! was je condoomcollega blij met je 😉

  23. Marlis says:

    hartstikke goed! Felicitaties! En – doe ik ook eens gek – een zoen!

  24. Ramirezi says:

    Nou, nou, jullie zouden m’n gezicht eens moeten zien op dit moment. Minstens zo’n tevreden grijns als Maarten Biesheuvel…
    En dan nog die lippenstift van Marlis, heerlijk…
    En over die condoomcollega – geen idee of hij het al heeft gelezen. Een collega van me vroeg of ik hem niet even moest waarschuwen, maar dat is natuurlijk niet leuk…

  25. jacob hesseling says:

    kwaliteit verdient altijd aandacht had je deze week net als die vis zeker de juiste kleur , dik verdiend, al was het alleen al vanwege de archeologische en fossiele inbreng.

  26. geja says:

    Van harte;ik vond het prachtig om je verhalen nog eens te lezen,maar nu op zaterdag bij het ontbijt!

  27. Tomaso says:

    Gefeliciteerd! Je verdient het!

  28. Astroloog says:

    Van harte hoor!. Wanneer krijgen we les in fossielen?

  29. Corrie says:

    Ha, wat leuk. Gefeliciteerd. Je condoomverhaal had ik wel gelezen, al reageerde ik niet. Beetje druk op dit moment, dus ik beperk me gewoon tot af en toe tussen de bedrijven door snel lezen en niet reageren. Maar dit kon ik niet stilzwijgend voorbij laten gaan.

  30. Solvejg says:

    Ontzettend gefeliciteerd Rami!! Ik ben ook een beetje laat, maar ik dacht nog vanochtend toen ik Betoog opensloeg: he ja! Dat is leuk!!!

  31. Helena says:

    Ja gefeliciteerd Ramirezi! Ik had die beide stukjes niet gelezen (foei) maar toen ik ze in de krant zag staan dacht ik : Leuk!!
    Hoe zal het maandag zijn als je weer op je werk verschijnt.. wacht maar af! De bewuste collega ‘pakt je nog wel terug’!

  32. Zilver says:

    Oh, geweldig, het recht zal altijd zegenvieren, gefeliciteerd!

  33. Jos Goedmakers says:

    Mooi gedaan BioRami! Hier vlakbij kon je de Volkskrant kopen en dan kreeg je er een gratis condoom bij. Daar zul jij wel debet aan zijn…

  34. Ramirezi says:

    🙂 🙂 🙂

  35. Galadriel says:

    Felicitas!…ik lees je blog nog maar net en zie ik je inenen in de krant staan. Erg leuk!

  36. Galadriel says:

    …nog wat… de beide uitgekozen logs vond ik zeer smaakvol…hahahaha

  37. doranne says:

    leuk om je stukje in de krant te lezen,had net de dag ervoor zuurkool gegeten en had zo mijn eigen ideetje over zuurkool gas.
    en vanaf vandaag kan ik ook weer bloggen dit is het eerste blog dat ik in weken lees.

  38. Croisabel says:

    Hoi Rami!!
    Leuk voor je!!! (ik mis die krant, dus ik ben blij dat je het even op je blog laat zien!!!) Gefeliciteerd! En alvast fijne dagen gewenst (ik kom dit jaar op tijd in de kerststemming, meestal vindt dat plaats rond juni ha ha ha)!

  39. Ramirezi says:

    Okee, jullie hebben mijn stemming zo veranderd dat ik een nieuwe Ramirezi heb, zie de zijkant….

  40. doranne says:

    lekker kleurig visje ben je

  41. De Kale Doperwt says:

    Paars, een katholieke Ramirezi? En eh, mag ik je handtekening, niet voor mezelf hoor, tis voor Emma 😉

  42. Ramirezi says:

    Ha die Dop. Katholiek ben ik sinds de zesde klas al niet meer hoor ! En Emma krijgt natuurlijk een handtekening…

  43. koen- drijfveren says:

    nog gefeliciteerd natuurlijk!
    hartelijke groet!
    koen

  44. Oliphant says:

    10 was mijn spamgetal en die schenk ik jou. Leuk. Jammer dat ik de verhalen al gelezen had, want dan is het voor de lezer iets minder spannend. Maar, met veel plezier herlezen. Ik ben erg laat, heb ook mijn besognes en in het onderwijs gaat het wel eens slow motion. GEFELICITEERD!

  45. Woudje says:

    Een verlate felicitatie ! Je verdient het

Geef een reactie

