Vuurwerk Sydney en Londen viel tegen, J’dorp spectaculair

Het vuurwerk in Sydney en Londen viel dit jaar wat tegen.
De experts zijn het erover eens; J’dorp was spectaculair.

Aan de Rami-kids heeft het niet gelegen. Voorheen haalde ik altijd een pakketje siervuurwerk. Dit jaar mochten ze zelf het geld uitgeven. Daarvan werden nieuwe oorknopjes gekocht (Ramirezi-dochter) en heel veel knalspul (De Ramirezi-boys). Het geknal van de boys had al de hele dag geduurd. Op het moment zelf was er niet veel meer over.

Gelukkig had de buurman meer dan hij op kon krijgen. Hem mochten ze helpen de boel weg te schieten.

Hierboven zie je dat het door de harde wind niet altijd even goed liep, de buren aan de overkant moesten bijna het nieuwe jaar in het ziekenhuis beginnen.

Zelf vond ik vooral het maantje erg mooi schijnen.

9 Responses to Vuurwerk Sydney en Londen viel tegen, J’dorp spectaculair

  1. K says:

    En jij was binnen veilig achter het glas, ja,ja!

  2. Ramirezi says:

    @K; op zolder; foto’s maken voor jou K. Was je goede voornemen niet om een vkblog op te starten ?

  3. Klaas says:

    Keurig opgevoede kinderen, die de buurman helpen, eer van je werk Rami. Die eerste foto, da’s getruukt of Noorderlicht boven de Hollandse Noordkaap zijn. Ik denk het laatste…

  4. Anna says:

    prachtige foto’s Ramirezi…vooral die dubbel beelden!

  5. peter louter says:

    ’s nachts is Julianadorp op zijn mooist!

  6. Kumari says:

    op de eerste foto is de wind zichtbaar…

  7. Eline says:

    Ben zo blij dat ik niet tegenover jou woon (no offense) … 🙂
    Fijn 2007, Rami!Reactie is geredigeerd

  8. Silke Welshpony says:

    Domme mensenuitvinding vuurwerk. Maar mijn vrouwmens heeft het carbid overleeft en wij ook: Ingmar, Toosje en Saartje (hinnik)
    Gelukkig nieuwjaar Rami

  9. K says:

    Hahahaha Rami, ik doe nooit aan goede voornemens. Er zijn toch meer dan genoeg Blogs! Sommige worden praktisch niet gelezen. Daarom heb ik besloten dat ik het a-sociaal vind om een nieuw blog op te starten. Er moeten toch zeker ook lezers overblijven, of niet dan?

Geef een reactie

