Microgeophagus ramirezi


Microgeophagus ramirezi, altijd nieuwsgierig.


Microgeophagus ramirezi, het mannetje van het Antennebaarsje.


Microgeophagus ramirezi, het vrouwtje is herkenbaar aan haar rode buikje.

We hebben weer een klein harempje in huis. In het aquarium van mijn dochter zitten drie naamgevers van dit blog. Eén dikke man en twee kleine vrouwtjes. Ik vond het leuk om ze even aan jullie te laten zien. Omdat er toch altijd weer bloggers zijn die denken dat ik van buitenlandse komaf ben….

10 Responses to Microgeophagus ramirezi

  1. Zwollywood says:

    Geweldig!

  2. Maria-Dolores says:

    :-)))
    hopelijk zijn hiermee alle misverstanden de wereld uit…

  3. moeder met hond says:

    nou ja, met een harempje in huis ga je dat wel denken ja…

  4. sjoukje says:

    ‘k Zou toch liever een buitenlander zijn dan een vis hoor! 🙂

  5. K says:

    Volgens mij heeft mijn vader deze ook in het aquarium, naast de zoenvissen van Isis.

  6. Flaxorca says:

    Den Helder ligt in het buitenland, dus wat mij betreft ben je gewoon buitenlander hoor, met of zonder mini-aarde-eters.

  7. annet says:

    Wat ben je knap Rami (eerste foto). De natuur is kunst!

  8. Bart says:

    dit verklaart weer veel 🙂

  9. Francis says:

    wauw die vrouwtjes zijn knap
    weet je wat zo maf is
    het omgekeerde denken
    de vissen zijn naar Ramirezi genoemd
    kijk dan ben je goed bezig, toch
    Zijn ze moeilijk "te houden" ?

  10. Ramirezi says:

    @Francis; je moet wel goed water hebben, dan lukt het wel…

Geef een reactie

