Naar bed met je collega

Gisteren hadden we een feest met alle docenten van onze school.
Waar ik het de hele avond over heb gehad ?
Je mag wel even meeluisteren hoor !

Eigenlijk was er maar één vraag die me met verdacht veel belangstelling werd gesteld. Dat kwam vast door donderdagavond.

“Waar hebben jullie geslapen ?”
“Nou, op het perron raakte ik nog even in gesprek met een lotgenoot.
“Ach, beste vriend, als je geen hotel kunt vinden, dan overnacht je toch lekker bij de vrouwtjes ?”
“Nee dank je, daar kom ik net vandaan”, zei ik maar.

“Ja, leuk maar waar hebben jullie nu echt geslapen ?”
“Nou we kwamen uiteindelijk dus aan in dat hotel.
“Zijn jullie goedkoper of duurder dan het Okura ?”, vroeg ik de nachtportier.
“Goedkoper meneer.”
“Van mij kunnen we best op één kamer”, zei ik, goedkoop is het toch al niet.”
“Nee hoor, ik snurk”, zei Sheila (mijn collega).
“Het is misschien wel beter, want als we in één kamer gaan dan moeten we dat de rest van onze loopbaan horen”, leek mij ook wel een argument.
Dus sliepen we die nacht apart.

Volgende gesprek; “En waar hebben jullie geslapen ?”
“Oh gewoon samen op een kamer, Sheila in het bed en ik in het bad.”

Wat verderop in het feest;”Trouwens, waar hebben jullie eigenlijk geslapen ?”
“Met zijn tweetjes in één bed, wat boeit dat, het licht was toch uit.”

Nog een collega en een paar biertjes later; “Waar hebben jullie eigenlijk geslapen ?”
“Oh gewoon bij elkaar, Sheila heeft rood ondergoed, vraag maar na….”
Even later zie ik Sheila druk in gesprek met de betreffende collega.

Vlak voordat ik weg ging kreeg ik nog één keer “Dus jullie hebben samen in één hotel geslapen ?” om mijn oren.
“Wat nou geslapen, ik heb de nacht van mijn leven gehad !”

31 Responses to Naar bed met je collega

  1. niko says:

    Tsja…….dromen! 🙂

  2. Sheila says:

    Het was trouwens roze ondergoed. Maar dat had je natuurlijk niet gezien, je was zo druk bezig: tijger!Reactie is geredigeerd

  3. Anna says:

    je hebt gewoon op die stretcher in de noodopvang geslapen Ramirezi, heb je wel herkent hoor 😉

  4. coming soon says:

    Precies.

  5. Jaap van Nieveld Goudriaen says:

    ’t Is net als met hengelaars… :-))

  6. klaas says:

    Je kan inderdaad maar beter alles eerlijk opbiechten Rami, ze komen er toch wel achter…

  7. Flaxorca says:

    collega’s…

  8. coming soon says:

    Extra vervelend is dat de collega’s allerlei details weten waaraan jij geen enkele herinnering hebt.

  9. Ramirezi says:

    @Anna; ik heb je wel gezien hoor, je zag een beetje witjes….
    @Klaas; wat heb jij allemaal op te biechten, kan best hier hoor, ik vergeef je alles….
    @coming soon; mijn collega’s weten natuurlijk hoe serieus ik in dat soort zaken ben…

  10. annet says:

    Dat spoort best

  11. Beus says:

    Bedankt voor het antwoord op een vraag die ik in je vorige blogje stelde.
    Toch nog een beetje te weinig openheid naar mijn zin, maar desalniettemin ben ik wel tevreden.

  12. koen -drijfveren says:

    jongen wat een avontuur..er schijnt enige onduidelijkheid te bestaan over het preciese waarheidsgehalte lees ik, hoe zit dit?

  13. Ramirezi says:

    @Koen-drijfveren; gewoon apart – twee kamers.
    (wel naast elkaar…)

  14. Ramirezi says:

    @Beus; je ziet het; jij vraagt, wij draaien…

  15. Dunja says:

    Das een grappig gegeven,wat doe je en wat niet?!
    Iemand vertelde mij,dat hij verliefd was.
    Zij was getrouwd.
    Haar man was 30 jaar ouder.
    Zij was mooi en extravert.
    Zij gingen samen een weekendje weg.
    Alles deed hij met haar,behalve penetreren.
    Zij vond,dat het dan geen overspel was.
    Volgens de leer der Kabbala.

  16. Beus says:

    Nu de details Ramirezi.
    Penetreerde je door de muur?
    Het antwoord wordt uitgelokt door Dunja.
    Ik heb er niets mee te maken.

  17. Annelies says:

    Dat waren dus al twee leuke avonden !

  18. Dunja says:

    Jaap je vraagt er nu om,hoor..

  19. mms says:

    Ramirez krabbelt terug uit bescheidenheid. Maar nu wil ik all the juicy details!

  20. Dunja says:

    Grrrr..je snapt werkelijk niks niks niks!!!

  21. Gré says:

    Ik vond de tweede avond leuker! En Rami, het was zwart!
    de collega.

  22. jacob hesseling says:

    Word jij van die wind ook altijd zo onrustig ?
    Voor mij het leukste (Blog)weerbericht van het weekeinde.

  23. Gré says:

    Rami, kamer in Okura 290 euro per nacht. Had de reactie van onze baas wel willen zien!

  24. Klaverblad says:

    Bij noodweer in 1971 met een collega in het magazijn "geslapen" op gordijnen, dweilen, lappen. De volgende ochtend naar buiten gegaan en gewacht tot de directeur de school ontsloten had. Hij mocht niets merken van onze nachtopvang. Zou ik dat anno-2007 nog zo doen?

  25. Dunja says:

    Gatverdamme..

  26. Ramirezi says:

    @Dunja; in de leer der Kabbala had ik me nog niet zo verdiept.
    @Beus; muren zijn niet mijn favoriete penetratie-object…
    @Gré; oh, dan hebben we het toch netjes gedaan zo ? Zouden ze daar nóg grotere ligbaden hebben ?

  27. Rapansnooi says:

    @ Jacob Hesseling
    Is het de wind? Geen wonder! Aan een volle maan kon ik mijn dagenlange onrust niet wijten.
    Hè, jammer dat ik nergens gestrand ben in een nachtelijke ‘opvang’. :-p

  28. Ramirezi says:

    @Rapansnooi en Jacob; leerlingen zijn wel net windwijzers…

  29. Dunja says:

    Windhaan!Poeha!Pfffff…

  30. Woudje says:

    En hebben jullie nog doktertje gespeeld ? Als biologieleraar heb je haar natuurlijk alles kunnen vertellen over de "bloemetjes en de bijtjes" incluis aanschouwelijk onderwijs : )

  31. amelie.pardouze says:

    Hahahaha, wat heb je het geweldig lachwekkend opgeschreven!! Zo gaan die dingen…

Geef een reactie

