Op grote snelheid bloggen in het donker

14 Responses to Op grote snelheid bloggen in het donker

  1. Grutte Pier says:

    Op hoge snelheid in een Opel Corsa?
    HAHAHAHAHAHA

  2. Anna says:

    mmm een mannenblog ;-(

  3. Motek says:

    het kabinet laat het afweten; het Vrom doet straks mee 🙂

  4. Ramirezi says:

    @Grutte Pier; lekker, nou heb je m’n Astra beledigd…

  5. Grutte Pier says:

    Ik zat te twijfelen…
    … feit blijft echter toch hetzelfde

  6. Zwollywood says:

    Ik reed daarnet op de snelweg en heb meegedaan aan de actie: lichten uit.Reactie is geredigeerd

  7. Eline says:

    Als ik een tip mag geven: je kunt het stuur tegenwoordiger beter als 10 over half vier vasthouden. Mensen houden lelijke schaafwonden en kneuzingen over aan airbags die met een rotgang uit het stuur ploppen bij een botsing.

  8. Eline says:

    PS ik zal nix gemeens zeggen over jouw Corsa. Maar http://www.volkskrantblog.nl/bericht/59709 is gewoon leuker 😛

  9. Rob says:

    Grote snelheid? Nog geen honderd… was jij dat daarnet, waar ik zo achter zat te vloeken en met mijn lichten te seinen? 😉

  10. Ramirezi says:

    @Eline; wah ik heb helemaal geen Corsa. Ik heb die grote die super….. Astra…
    @Rob; geen idee, ik kijk nooit achterom…

  11. Eline says:

    Ach, Corsa, Astra…. daar wil ik van af zijn… :-)) … moet je ook nooit doen he, gemene dingen zeggen over auto’s… over de mijne trouwens ook niet, ben best aan hem gehecht.. snif! Had ik je al verteld dat ie 6 versnellingen heeft? En hij heeft ooit (met mij op de motorkap, haha) in de Esta gestaan.

  12. cor says:

    autobloggen……..tomtom, ga onmiddellijk terug, na de rotonde rechtdoor

  13. Jacopone says:

    Ramirezi, geblogd met een mobieltje? Ben je geflitst!

  14. Ramirezi says:

    @Cor; ja bah, auto’s wie wil het daar nu over hebben…
    @Jacopone; gewoon fototoestel – niet handsfree trouwens…

Geef een reactie

