Peutertest inzicht oorzaak en gevolg

Rijdt de bus vooruit of achteruit ?

16 Responses to Peutertest inzicht oorzaak en gevolg

  1. K says:

    Hij reed naar rechts tegen het staalmonster aan.

  2. Flaxorca says:

    Lol nog een keer… het lijkt de teletubbies wel… alleen dan steeds een beetje anders…

  3. philip says:

    de bus staat stil. de as van het wiel verschuift

  4. momeho says:

    jaaaa Rami…ik heb nooit op de kleuterschool gezeten, was toen nog niet verplicht…
    en peuterspeelzalen, daar moest mijn moeder niks van hebben

  5. Maria-Dolores says:

    iq-test zei je? ik heb alleen maar gelachen… ben veel te creatief voor zukke tests… en dan al die kauwgommetjes die eraf gevallen zijn 🙂

  6. Jacopone says:

    Dit is een pittige test voor kleuters. Omdat de bus symmetrisch is getekend, zijn beide oplossingen mogelijk. Het lijkt of de bus naar binnen wordt gezogen. Ik ben benieuwd naar de oplossing. Dat wordt een slapeloze nacht, Ramirezi, wat doe je me aan.

  7. Ramirezi says:

    Arme Jacopone, heb je al gespiekt bij de http://www.volkskrantblog.nl/bericht/89422 ?

  8. Alice says:

    aaaaaaagh!
    :)))

  9. noud says:

    U bent
    een verschrikkelijke vent
    zo maar bloggertjes pesten!
    Kies iets van uw eigen leeftijd, grote lummel dat je d’r rondloopt!
    (please sir, wat is de oplossing??)

  10. Anna says:

    weer die bus ;-(
    heb gewoon gespiekt Ramirezi
    maar dat peuters dit begrijpen..naah

  11. annet says:

    Er is iets niet goed met de motor. Hier rijdt hij zich in de prak.

  12. annet says:

    En Ramirezi is een schat!

  13. Ramirezi says:

    @Noud; de deur zit aan de andere kant, dus hij rijdt achteruit zou ik denken…
    @Annet; van z’n moeder…

  14. Tante Til says:

    Ik heb het gevoel dat de bus naar achteren rijdt. Ik kan niet uitleggen waarom. Maar kunnen kleuters dat wel?

  15. Ramirezi says:

    @Tante Til; deze is speciaal voor de bloggende kleuters op het vk-blog gemaakt….

  16. Tante Til says:

    Hmmm, maar bloggende kleuters kunnen blijkbaar al lezen en zijn misschien wat slimmer, 😉

Geef een reactie

