De weg naar de top


De weg naar de absolute top is lang en zwaar.


Maar als je eenmaal op het pluche bent geland, blijf dan zitten waar je zit.

26 Responses to De weg naar de top

  1. Manus says:

    hij is mooi…

  2. Frans Muthert says:

    Ik kies natuurlijk voor die onderste.
    Groet

  3. Phelan says:

    Prachtig! Zou ik ook doen als ik een reiger was. Een schitterend uitzicht en vrij als een vogel, en het pluche…dat zijn je eigen veren… 😉

  4. niko says:

    Net mensen reigers.
    Hard werken en dan heb je eindelijk de top bereikt en daar sta je dan………in je uppie!

  5. Zwollywood says:

    NOU RAMI…DEZE GAAT DAAR ECHT NIET NESTELEN, WANT DAT DOEN ZE IN DE BOMEN.

  6. Klaverblad says:

    Hij/zij maakt de ambtstermijn daar nooit helemaal vol.

  7. Blik says:

    ehh… beroeps blindheid 🙂

  8. ceesincambodja says:

    Nou, Niko, het lijken eerder Cambodjanen: stilletjes afwachten tot er een ‘vis’ voorbij komt en dan toehappen…

  9. Broertje says:

    Mooie foto’s! Ik heb zelf gisteren ook veel mooie plaatjes gemaakt tijdens een reisje naar Kaap de Goede Hoop. Voor Ageeth; zelf de botanische tuin van Kirstenbosch heb ik bezocht. Het moet niet gekker worden.
    Broertje

  10. Maria-Dolores says:

    mooi, maar wel eenzaam, daarboven…

  11. noud says:

    Van mij had je het mogen houden op de eerste, de symetrie is prachtig! En die eenzame sukkel met zijn verwaaiende mantelpakje natuurlijk ook!
    (Ik schrijf dit natuurlijk vanuit eigen denken: soms zijn foto’s zo mooi dat ik geen keuze wil maken, terwijl het enkele beeld soms vele malen sterker is.)

  12. Galadriel says:

    it’s cold and lonely op het dak van zijn wereld 😉

  13. momeho says:

    Een pluche dakpan…dat kan nooit lang goed gaan.

  14. Jacopone says:

    Lang en zwaar als je alleen bent.
    PS Is het wel een reiger, ik mis het kuifje op zijn kop?

  15. Partout says:

    Zeg jij bent toch geen poelier he…

  16. K says:

    Nou, wat dat betreft hebben reigers het wat gemakkelijker Rami. Die hoeven niet van onderop, die komen van boven en gaan gelijk op de hoogste plek zitten. Zou voor ons ook handig zijn, nietwaar?

  17. Flaxorca says:

    Kan niet kiezen… ze krijgen er allebei eentje!

  18. De Kale Doperwt says:

    Conclusie: politici zijn net reigers? Sommigen hebben wel die schrok-opperige neiging in ieder geval…

  19. Eline says:

    Ook van mij 1 aanbeveling per foto. Erg goed gelukt, Rami!

  20. de Stripman says:

    Beetje mistroostige vogels, hè die reigers. Dat in tegenstelling tot hun jongen, dat zijn net jaren ’80 punkers, met van die stekelkapsels…;-)

  21. Ramirezi says:

    @de Stripman; ik vind ze er juist slim uitzien. Gisteren heb ik nog een jonkie gefotografeerd – dat is inderdaad net een punker…

  22. de Stripman says:

    Nou, met die opgetrokken ‘schouders’… Ik ben vanochtend door het parkje gereden en zag ze daar wel op hu nesten zitten. Maar dat ze alweer jongen hebben wist ik niet. Of was je in de dierentuin ?

  23. Ramirezi says:

    @de Stripman; nouja jonkie, juveniel – maar nog wel lekker punkerig en "verlegen"…

  24. de Stripman says:

    ‘De verlegen reiger’ mooie naam voor een kroeg…;-)

  25. Tante Til says:

    Beide foto’s zijn erg mooi. Ik zie reigers altijd alleen maar in weilanden en langs sloten staan. Alhoewel, wel vorig jaar opeens een reiger bovenop ons schuurtje zien staan. Duurde helaas maar kort (te kort om fototoestel te pakken).

Geef een reactie

