De rode dubbeldekker


Afgelopen zomer zag ik in Frankrijk de groene dubbeldekker rijden.
Broer Jan kwam een paar dagen geleden de rode dubbeldekker tegen in Zuid-Afrika.

Hetzelfde model, maar dan in een ander kleurtje gespoten…

20 Responses to De rode dubbeldekker

  1. Maria-Dolores says:

    mooie foto’s. in een ander kleurtje gespoten? ik dacht eerst dat het een groene was die bloosde omdat hij zo op de foto stond 🙂

  2. Zwollywood says:

    Het is waar…de biologie kan niet zonder de voortplanting…zonder de planten geen biologie en zonder biologie geen verklaring van rode en groene dubbeldekkers.

  3. de Stripman says:

    Ik was even bang dat je het over autobussen ging hebben. Ook leuk, maar deze sprinkhanen zijn veel mooier…;-)

  4. niko says:

    Dubbeldekker!
    Ik begrijp dat hier de liefde wordt bedreven in verschillende kleuren….bijzondere liefde dus!

  5. Frans Muthert says:

    Prachtige plaatjes (van je broer weliswaar, maar toch…) Die groene van jou ook nog even bekeken. Broer ook bioloog?

  6. Ramirezi says:

    @Frans; broertje vaart bij de marine, hij is een half jaartje kwijt….

  7. Galadriel says:

    een vurig ritje dit 😉

  8. K says:

    Dat is waar ook! Je zou nog iets na gaan vragen omdat ik beweerde dat volgens mij alleen bij mensen de dames een orgasme krijgen en jij kon je dat niet voorstellen. Hoe zit dat nou? Wist iemand het precies?

  9. marsjan says:

    Ennuh daarna heeft ze hem opgegeten?

  10. klaas says:

    Kheb wel met dat kleine mannetje op die enorme vrouw te doen. Maar goed: once-in-a-lifetime I presume?

  11. cor says:

    je had me even op het verkeerde been….

  12. Anna says:

    jeetje Ramirezi
    ik kwam voor de groene dubbeldekker
    en ik ga echt niet op dat linkje klinken
    griezel

  13. Noud says:

    U houdt wel van een busritje? 😉

  14. Ramirezi says:

    @K; ik ben d’r nog steeds niet achter…
    @Klaas; lijkt mij juist leuk, maar wel meer dan once please….
    @Noud; vooral in dubbeldekkers ja…

  15. annet says:

    S C H I T T E R E N D!!

  16. koen -drijfveren says:

    erg leuke en mooie serie foto’s en goede informatie!

  17. Broertje says:

    Ja, dat zijn mijn jongens. Als ze vliegen (raar voor een sprinkhaan toch) zien ze er nog indrukwekkender uit. Vliegende dubbeldekkers heb ik niet gezien. Later maar weer, de BBQ roept.
    Broertje, iets ten zuiden van de evenaar

  18. Eline says:

    Wat een prachtige beesten!

  19. Ramirezi says:

    @Broertje; zoals je ziet, het wordt gewaardeerd…

Geef een reactie

