Alle mannen denken maar aan één ding

Vanochtend lag ik eindelijk eens heerlijk relaxed en warm in mijn bedje, alles was goed. Achter de gordijnen vandaan prikte bovendien voor het eerst sinds tijden weer de zon. Zo’n mooi begin van de dag kan maar één ding betekenen; de vakantie is voorbij.

Ook de de kinderen moeten dan ’s avonds weer  weggebracht worden naar de hockey en de atletiek. Alle rijschema’s zijn in de vakantie al rondgemaild, dus we moeten er weer aan geloven.

“Pap, je vergeet straks toch niet om me weer op te halen na atletiek hè ?”, informeert dochter voorzichtig tijdens het avondeten.

“Nee natuurlijk niet, jou vergeet ik toch nooit ?”

“Ja wel hoor, je bent me al een keer vergeten met atletiek en een keer met schilderles.”

“Och toen, nou ja ik kan natuurlijk ook niet aan alles tegelijk denken.”

“Nee, natuurlijk niet”, mengt moeders zich in de strijd; “Mannen denken altijd maar aan één ding….”

Ze kijkt er een beetje vreemd bij, zou dat sexy bedoeld zijn ?

Dochter snapt het direct; “Ja, hij denkt alleen aan bloggen !”

Foto: DECLAN MCCULLAGH PHOTOGRAPHY

35 Responses to Alle mannen denken maar aan één ding

  1. zev says:

    dus op gezinsuitbreiding hoeven we niet meer te rekenen.

  2. Zilver says:

    Ha, ha, die is goed!
    Ja, zaterdagnacht was een mooie maannacht, ik denk er erg blij aan terug, blij dat ik wakker ben gebleven.

  3. Maria-Dolores says:

    eigen schuld, je had toch kunnen vertellen dat je iedere avond proefwerken na moet kijken en lessen voorbereiden 🙂

  4. Annelies says:

    Leuk, intelligente dochter heb je ..

  5. Alexandra says:

    ;-)) leuk!

  6. Bart says:

    Haha, hij is heel goed, dat zat er dik in na die gezinsontwrichtende Apollo-Henkie eclipse-log-sessie! :-)))

  7. klaas says:

    Kheb een ongelukkige jeugd gehad…. mijn vader blogde… en mijn moeder ook.
    😉

  8. K says:

    Een héérlijk onbedorven dochter heb je, Rami!

  9. Motek says:

    mooie foto ook 🙂

  10. Zwollywood says:

    sensuele foto zeg!

  11. Anna says:

    naah die foto!

  12. coming soon says:

    Dat is dus het voordeel van vrouwen Rami – die kunnen aan 2 dingen tegelijk denken 🙂

  13. de Stripman says:

    Ik vraag me toch af waar moeder op dat moment aan dacht…;-)

  14. niko says:

    Ha ha….hij is weer leuk!

  15. Ramirezi says:

    @Motek, dé Anna en Zwolly; Nou ja, ik dacht een foto die bloggen, sex en voor dit blog vooral natuurschoon combineert ?
    @De stripman; ik zal na de wijn voorzichtig informeren…

  16. Ramirezi says:

    @Coming soon; en als ze dat doen loopt steeds de harde schijf vast ?

  17. niko says:

    Trouwens hoe kom jij aan deze foto?
    Volgens mij moet je daarop toch wel heeeeeeel erg je best doen om zoiets te vinden!!

  18. Solvejg says:

    Jaja!!

  19. Linde says:

    Ja,het klinkt heel onschuldig…

  20. Galadriel says:

    hahaha

  21. sjoukje says:

    Blog jij in je nakie oh nee zij!

  22. Ramirezi says:

    @Al die dames met een achterdochtige aard; dit is een foto van een wat dikkig jongetje…

  23. cor says:

    ja die is leuk en grappig

  24. Vlinder says:

    Als kinderen denken dat ze groot zijn, komen er van die geweldige opmerkingen uit…

  25. jan krosenbrink says:

    leuk dat over de schouder meekijken in een gezin

  26. De Kale Doperwt says:

    Internetcafe dringt nu ook door op nudistencamping…

  27. Mephisto says:

    Pas dacht ik nog:
    Mannen denken altijd aan sex, zijn het de vrouwen dan die altijd aan onze veiligheid denken?

  28. Klaverblad says:

    Ik herken de verslaving, maar niemand die mij er lastig mee valt…

  29. Manus says:

    nou snap ik die ‘overdeschouderblogger’bij Eline.

  30. doranne says:

    vrolijk stukje weer, geef je dochterlief wel een mobieltje? kan ze je bellen als je zit te bloggen.

  31. Rene Scheffer says:

    Ik denk dat ik het helemaal begrijp….verhaal in combinatie met foto.

  32. ScrambleX says:

    *Zucht* Herkenbaar. Soms zou je iedereen het liefst even naar buiten schrijven.
    Met plezier gelezen en natuurlijk weer aanbevolen.

  33. Francis says:

    Hi hi hi
    bloggen
    blog me baby,,,,
    je bent een van de trouwen
    elke dag een log
    en blijvend interessant
    zeg maar tegen dochter lief
    dat je er erg goed in bent….

  34. marina lobelle says:

    mannen denken ook vaak aan een ding, hun kwakje kwijt kunnen, of naar de hoeren gaan.
    En dan een excuus gebruiken om ruimte te kunnen krijgen omdat hun liefje op hun lippen zitten. Dat benauwt hun toch zogenaamd?
    daarom, mannen mogen dus alles, zelfs vreemd gaan en vrouwen hebben niks te zeggen

  35. Ramirezi says:

    @Marina; niet alle mannen zijn zo natuurlijk, misschien heb je net de verkeerde getroffen…
    En voor vreemd gaan zijn d’r denk ik twee nodig ?

Geef een reactie

