Ze kunnen een hoop tegen me zeggen

Ze kunnen een hoop tegen me zeggen, maar gelukkig doen ze het meestal niet.

Mijn dochter zegt wel eens dat ik zeur, vooral als ze dat zelf aan het doen is.

Mijn vrouw zegt wel eens dat ik slecht luister, maar waarom hoor ik dan al niet meer.

Mijn zoontje vindt dat ik te veel snoep, dus dat hij nog véél meer mag snoepen.

Sommige leerlingen vinden dat ik mijn overhemd uit mijn broek moet dragen.

Een meisje van veertien zei vandaag “lekker ding” tegen me.

Gelukkig zeggen ze het meestal niet…

25 Responses to Ze kunnen een hoop tegen me zeggen

  1. tandwielfabriek says:

    Je reactie op de opmerkingen lees ik er tussen door: streetwise

  2. annet says:

    Maar als?

  3. Maria-Dolores says:

    leuke combinatie: zeuren, snoepen, slecht luisteren en dan tòch een lekker ding…

  4. Anna says:

    dat vind je wel leuk, liegbeest,
    lekker ding genoemd te worden

  5. momeho says:

    ik weet niet wat tegenwoordig de achterliggende gedachte is als een meisje van 14 lekker ding tegen je zegt….’t kan zomaar iets heel anders betekenen :-))

  6. Ramirezi says:

    @Momeho en Annet; ze vindt me gewoon aardig, maar zegt het een beetje apart…Reactie is geredigeerd

  7. niko says:

    En wat zeggen ze hier op het blog tegen je?

  8. Zilver says:

    Niko, hier zeggen ze ook: LEKKER DING! :^)

  9. cor says:

    dat overkwam mij ook wel eens zoiets ongeveer

  10. Canina says:

    Haha, nee, je kunt beter niet weten wat mensen zouden ‘willen’ zeggen…

  11. ely says:

    Ha ha, his masters voice

  12. Jos Goedmakers says:

    Joh, haal dat overhemd toch lekker uit je broek…o, die broek had je dus wél aan…;-)

  13. Oliphant. says:

    Noemen ze dat tegenwoordig ‘je overhemd’? Die jeugd van tegenwoordig neemt geen blad voor de mond, zelfs die van jezelf niet. Dat ken ik maar altegoed.

  14. eva says:

    Meestal niet….????
    Soms wel dus!
    En wat dan?

  15. Annelies says:

    Haha, ce n’est pas facile la vie; de temps en temps 😉

  16. Daan says:

    Iedereen verkent de grenzen van Rami ;-)))

  17. asdale says:

    Zo slecht luister je dus toch niet…..!!!

  18. Zwollywoood says:

    Prima Ramirezi…het is wel duidelijk….vooral in de midlife komen dit soort opmerkingen extra binnen……ga niet fantaseren ….ook niet nu het voorjaar wordt. ….of toch!

  19. Kitty says:

    Zeg nou zelf! Je hebt er de hele dag een goed gevoel aan over gehouden. That’s what counts!

  20. Ramirezi says:

    @Zilver; haha, echt niet…
    @Jos; ja, anders ziet het d’r niet uit zo in de klas…
    @Eva; tja, heb jij nog tips ?
    @Zwolly; veel te jong om zelfs maar over te fantaseren…
    @Allen; wat ze overdag ook tegen me zeggen, ik weet dat ik het altijd van me af kan schrijven bij jullie…

  21. K says:

    Waarom zou jij niet hip mogen zijn in de klas? Overhemd eruit is de mode; ook onder een trui.

  22. Pas&Ivy says:

    @Ramirezi: Ik proef hier toch wel een beetje valse bescheidenheid, met je ‘gelukkig zeggen ze het meestal niet’ 😉
    En nee, ik ga je zeker geen lekker ding noemen, nog niet misschien, daar doen wij in de Zwarte Bergen niet aan…
    @Zwolly: maak je maar niet ongerust, hij komt er wel weer bovenop. Het is maar tijdelijk, dat zie ik als blogpsych meteen 😉
    (Pas)

  23. Bep says:

    Hou het maar gewoon bij bloggen en mooie foto’s nemen. Daar steken wij ook weer wat van op. Overigens als je aan het bloggen bent staat hier mooie muziek voor de achtergrond.http://www.tropicalglen.com

  24. Eline says:

    Werd hierheen ge/verleid door Mooie BlauwbloggendeMoeder. En helemaal terecht! Haha, volgens mij heb je dit stukje gewoon geschreven om ons te kunnen vertellen dat iemand jou een lekker ding noemde :-))

  25. Ramirezi says:

    @Eline; ach, het blog zit vol lekkere dingen 😀

Geef een reactie

