Even closer close up

Maak je een close up, komt Anna langs. De ogen van mijn kikker hadden ietsie pietsie scherper gemogen. Landheha is het er helemaal mee eens, ogen scherp, wat er ook gebeurt. Eigenlijk hebben ze wel gelijk. Toch zijn er ook bloggers die zichzelf er in zien. Marsjan heeft net zo’n wazige blik. Om over die van Beus maar te zwijgen.

Maar goed.

Hierbij de tweede poging.

19 Responses to Even closer close up

  1. K says:

    Nog even en het wordt een monster.

  2. Helena says:

    Wat apart zo van dichtbij.. het lijkt wel of ik koper, kralen en andere tierelantijnen (?) op het hoofd zie van de vlieg, pardon van het kikkersoog..

  3. Pas&Ivy says:

    @Ramirezi: Hebben ze daar niet ooit een film van gemaakt? Een man die langzaam transformeert in een vlieg?? Goh, als ze zo groot zijn zien ze er best wel eng uit. Maar ook mooi, vooral die facet-ogen.
    (Pas)

  4. Bart says:

    Lijkt op Brundlefly uit ‘The Fly’…:-)

  5. Bart says:

    bzzzzzzzz…Brundlebart…bzzzzz

  6. Anna says:

    oké plakbandje op mijn mond Ramirezi
    dus die master class gaat niet door?

  7. De Kale Doperwt says:

    KNAL!
    (prettig zo’n mepper)

  8. Zwollywood says:

    Deze vlieg heb je eerst gedrogeerd en toen in een hoekje gezet…en zonder dat we het zien ook nog met een speld aan de achterzijde vasgeprikt…zeker bang dat die weg zou vliegen….maar OK vanwege de overige oogappeltjes een aanbeveling.Reactie is geredigeerd

  9. momoetlachen says:

    ’t lijkt wel of je aan het blauwbloggen bent, met al die links…enge vlieg hoor

  10. Rene Scheffer says:

    Lief mondje…ik nie meer slaan met van die elektriche tennisrackets

  11. ceesincambodja says:

    Je arm begint van het lange wachten al aardig groen uit te slaan Rami. :-))
    (Ik deed het vroeger met een balg, engelengeduld en een doka waar licht inkierde.)

  12. viktor loman says:

    Wat is die groene uitslag op je arm? Moet je toch even naar laten kijken hoor!
    Overigens een prachtige close up. Elke keer als ik jouw foto’s zie denk ik: nou moet ik toch eindelijk eens een nieuwe camera kopen.
    groetjes
    rené

  13. Ramirezi says:

    @Anna; doen we ‘m toch gewoon voor de gezelligheid ?
    @Zwolly en Cees; nee hoor, gewoon een vlieg in de tuin op een takkie. Als je maar langzaam nadert…
    En mijn armen zijn gewoon nog errug wit….

  14. Beus says:

    Deze is weer iets scherper.

  15. hippocampi says:

    je had zijn haartjes wel even mogen kammen

  16. de Stripman says:

    Toch wel indrukwekkend, hoor ! Volgens mij heb je ook wel een goede camera…;-)

  17. Francis says:

    cool scherp is scherp
    zal die vlieg wel niet zo kunnen zien

  18. Morgaine says:

    Ik ben blij dat ze zo klein zijn..

  19. Antoine says:

    Ik zie het, je doet zelfs geen vlieg kwaad:P

Geef een reactie

