Wat een poppenkast !

Mijn vrouw was in het tropenmuseum een beetje schichtig. Overal waar je keek zag je vruchtbaarheidsymbolen zoals beelden met enorme falussen en op de één of andere manier was ze toch wat angstig om vandaag op een niet nader te noemen blog te belanden met zo’n enorme erectie op de achtergrond. Ongegronde angst natuurlijk, zoiets zou ik mijn vrouw nooit aan doen. Trouwens de foto bleek te veel bewogen te zijn.

Zelf let ik altijd meer op de kleine dingen. Zoals dit bijzonder druk bevolkte poppenhuis, of wat het dan ook moge zijn. Ik moest gelijk aan het poppenhuis van de Kale Doperwt en Debby denken. Die van hem is veel mooier. Maar er zitten dacht ik nog geen bewoners in.

Misschien kun je er een paar lenen Dop ?

14 Responses to Wat een poppenkast !

  1. Klaverblad says:

    Laat je je vrouw daar alleen heengaan?

  2. Anna says:

    deze foto’s zijn ook wat bewogen Ramirezi
    oh nee dat zou ik nooit meer zeggen
    leuk die link naar Doperwt al weer een tijdje niet meer geweest
    en wat is er mis met vruchtbaarheidssymbolen?
    en wat is er mis met aanbevelingen 😉

  3. niko says:

    Ik vind het poppenhuis van de doperwt prachtig!
    Deze poppekes kan ik niet goed beoordelen.

  4. de Stripman says:

    Aan de hoedjes te zien zijn het Zuid-Amerikaanse poppetjes. Kun je er nog steeds zo lekker tropisch eten, in het tropenmuseum ?

  5. Ramirezi says:

    @Klaverblad; mooi niet…
    @Anna; ik mocht niet flitsen, dus dit is uit het losse handje – en die trilde wat, ik moest aan jouw strenge beoordeling denken…
    @De stripman; er was wel "buitenlandse soep". Ik heb iets italiaans genomen; capuchino…

  6. Pas&Ivy says:

    @Ramirezi: Was de foto bewogen of het lid in erectale toestand? Want je weet tegenwoordig maar nóóit 😉
    (Pas)

  7. Ramirezi says:

    @Pas; tja, wie heeft dan nog een statief nodig…

  8. Rene Scheffer says:

    Grappig….
    Schichtig in een museum lopen uit angst om op de foto gezet te worden op het VK blog 🙂

  9. Betty says:

    Wel mooi het tropenmuseum…

  10. K says:

    Over overbevolking gesproken.
    ja , hier heeft de vruchtbaarheid letterlijk toegeslagen, lijkt me.Reactie is geredigeerd

  11. Morgaine says:

    Ik was er pas, het tropenmeuseum, erg mooi, eten ook erg lekker:)

  12. Woudje says:

    Wel een poppenhuishouden van Jan Steen. Fraai.

  13. De Kale Doperwt says:

    Bwaaaaah! Reclame 🙂
    @Allen
    Het is uiteindelijk Debby’s poppenhuis, die heeft 2 rechterhanden, en ik maar 1.
    (hebben jullie er een paar achterover gedrukt? ze zijn welkom) 😀

  14. de Stripman says:

    Zie je wel, het is al lang geleden dat ik er voor het laatst was. Maar vroeger had je er in de kelder een leuk restaurant, met exotische gerechten…

Geef een reactie

