Vurige Vuurjuffer

Vuurjuffer (Pyrrhosoma nymphula).
Large Red damselfly
Frühe Adonislibelle
La Petite Nymphe au corps de feu
Röd flickslända

20 Responses to Vurige Vuurjuffer

  1. Anna says:

    vlieg met lang uitgevallen staart
    steekt?

  2. marijke says:

    mooi, zo’n rooi medium libelle.

  3. antoinette duijsters says:

    Prachtige vuurjuffer, prachtige foto.

  4. Ramirezi says:

    @Anna; nee hoor…

  5. ScrambleX says:

    PATS!!! PATS!!! PATS!!!!
    Zóóó hehehe 😉

  6. Pleun says:

    die ogen! (of wat ik denk dat de ogen zijn)

  7. Nicolaas says:

    Klein, groot. Het komt in de natuur meestal neer op:
    ONE SIZE FITS ALL

  8. annet says:

    Is’nt she lovely this beatyqueen…..

  9. annet says:

    beauty….

  10. K says:

    Erg mooi! Een rode heb ik nooit gezien; wel van die blauw-groene.

  11. ceesincambodja says:

    Rami, kun je ook tekenen?
    Mooi hoor. Hoe lang heb je er over gedaan?
    En, hoe is het Rami jr. vergaan bij de audities?

  12. Ineke says:

    Ja bij mij in de vijver zie ik ook alleen waterjuffers met een blauw puntje. Deze is wel erg mooi!!! Goeie foto, moet ook mijn macro stand weer eens uit de kast trekken.

  13. de Kale Doperwt says:

    Zelfs libellen hebben hun eigen brandweer 🙂
    Fraai exemplaar, deze heb ik bij onze vijver ook nog niet gezien.
    Groet van de Kale

  14. waterjuffer says:

    he, wat mooi een zelfportret
    want ook een waterjuffer kan vuurjuffer zijn

  15. asdale says:

    prachtig vind ik ze, zulke foto’s! Steeds weer even kijken, steeds weer iets nieuws ontdekken.
    Alleen al die verscheidenheid aan kleur!
    heel mooi Rami!

  16. Annelies says:

    Wat een prachtig design – de kleuren doen Afrikaans aan !

  17. eva says:

    Jandoppie wat mooi zeg!
    gr eva

  18. Ramirezi says:

    @Cees; mijn dochter kan goed tekenen, hoe het met Rami-zoontje is afgelopen ? Weten we nog niet…

  19. Ramirezi says:

    Dat was ik…

  20. annet says:

    Hee, de kale waart hier nog rond. Is hij soms die anonieme K.? die ik overal zie fietsen over het digifietspad?

Geef een reactie

