Een ondeugend mobieltje

Jongens hebben de naam, maar meisjes in de puberteit kunnen er ook wat van. Vraag maar aan Mo en Niko.

Het groepjes dames met de overlopende hormoontjes is nogal bezig, achterin de klas. Iets met een mobieltje. Na een eerste waarschuwing is het welletjes, het gevalletje, zo’n dichtklapschelp, wordt in beslag genomen.

“Meneer, u weet toch wel dat docenten niet in het mobieltje van hun leerlingen mogen kijken ?”
“Nou, volgens mij mogen leerlingen helemaal geen mobieltjes in de klas hebben.”
“Nee, dat ook niet, maar zo’n mobieltje is toch privé ?”

De dames hebben het er op een bepaalde manier over.
Alsof ze bedoelen; kijk nou toch in dat ding man !
Je zou d’r nieuwsgierig van worden.

“Ik moet natuurlijk wel even kijken of er geen spiekbriefje in zit”, zeg ik dus maar.
Vol spanning kijkt de hormonenbaal achterin naar mijn reactie als ik het schelpje open klap.
Ik kijk recht in het gezicht van een mannelijk geslachtsorgaan.
Een beetje wazige foto.
Scheve neus.
Gelukkig wel een hangneus en geen sta-neus.
Zwarte krullenkop.
“Is dat je vader ?”, vraag ik belangstellend.
“Nee, dat is mijn vriendje”, zegt de eigenaresse van het mobieltje.
Dat lijkt me sterk.
Ik kijk nog eens goed.
Dan herken ik ‘m !

Het is de foto van het mannelijk geslachtsorgaan uit het biologieboek.
Verdorie.

Al weer een blog over piemels.

20 Responses to Een ondeugend mobieltje

  1. K says:

    Quote: ik kijk recht in het gezicht van een mannelijk geslachtsorgaan.
    Heeft dat een gezicht Rami? Was me nog niet opgevallen.:-))

  2. Mo says:

    die meiden van mij kunnen er wat van ja, maar ik betwijfel ten zeerste of ze zoiets zouden doen….kan ik ook wel eens een blogje aan wijden…

  3. Maria-Dolores says:

    ik vraag me wel eens af of die kinderen vermoeden dat wij vaak van hun heldendaden genieten… dat moet toch stimuleren om nòg leukere dingen te gaan zeggen en doen??

  4. Maria-Dolores says:

    en dan al die anonieme reacties 🙂

  5. Anna says:

    wie schrijft er dan steeds over piemels Ramirezi 😉

  6. Ramirezi says:

    @Anna; ik probeer te stoppen hoor….

  7. Frans Muthert says:

    Hahahaha

  8. Doortje says:

    hahahahaha, en weer over piemels. Dat vind ik niet erg hoor, ik blijf maar bloggen over mannen… hahahaha

  9. R U T says:

    Ramirezi… Leuk berichtje! Alleen dat van die dingen, tja,,,

  10. Jos Goedmakers says:

    De (ring)toon van je bericht is erg komisch…

  11. Galadriel says:

    whoehahahahaha ‘is dat je vader?’hahahaha

  12. Woudje says:

    Hè lekker effe Rami na een drukke dag.
    And yet again: haha !Reactie is geredigeerd

  13. Helena says:

    ha ha is dat je vader? Mooi verhaal!
    Leuk ook die foto erbij!

  14. Duval says:

    oei…
    pas maar op: straks krijg je problemen met http://www.volkskrantblog.nl/bericht/123417Reactie is geredigeerd

  15. Alexandra says:

    Leuk! Inderdaad heel strak gereageerd, is dat je vader!

  16. Morgaine says:

    oh oh..:))

  17. Lisa says:

    Oei… als ik dat zou doen in de klas.. ik denk niet dat ik er zomaar mee weg nou komen 🙂

  18. bert says:

    grappig – misschien was het toch een spiekbriefje, om tijdens de les biologie ‘de contouren van …’ te kunnen onthouden … 🙂

  19. demio says:

    Haha, leuke reactie ‘is dat je vader’ …

  20. Antoine says:

    Zeer grappig !

Geef een reactie

