Krijg toch allemaal de kolere

Jullie weten vast nog wel dat Rami-junior auditie moest doen voor de nieuwe muscial van Ciske de Rat. Na het vervolg beloofde ik jullie dat ik nog even een seintje zou geven wanneer het programma waarin je alles kunt volgen; “Krijg toch allemaal de kolere!” zou worden uitgezonden.
Bij deze, je zult er vroeg je bed voor uit moeten; voorlopig iedere zaterdag om half tien ’s ochtends.
En oh ja, Rami-junior heet nu ineens Tom.


Uitzending gemist ? Klik hieronder !
Krijg toch allemaal de kolere: aflevering 1
Krijg toch allemaal de kolere; aflevering 2
Krijg toch allemaal de kolere; aflevering 3
Krijg toch allemaal de kolere; aflevering 4
Krijg toch allemaal de kolere; aflevering 5
Krijg toch allemaal de kolere; aflevering 6

20 Responses to Krijg toch allemaal de kolere

  1. Woudje says:

    Ik zet de wekker ! Stoere pose trouwens. Praat ie ook al een beetje plat ?

  2. ScrambleX says:

    Ik zal de haan wat vroeger zetten dan 😉
    Leuk !

  3. Mo says:

    Een TomRami!
    Ik had er een vooraankondiging van gezien maar was vergeten wanneer het uitgezonden zou worden; mmm zaterdagochtend, nou ja, de dvdrecorder is niet voor niks uitgevonden, toch?

  4. Maria-Dolores says:

    @Rami,
    ik ben al een beetje moe van het harde werken, maar betekent dat dat Rami-junior gewonnen heeft en misschien binnenkort beroemder is dan zijn vader??
    ik geloof dat ik het al snap: het is nog steeds een verrassing en gaat nu in dat programma onthuld worden… maar waarschijnlijk hoor ik het dan later nog op het blog :-)Reactie is geredigeerd

  5. niko says:

    De juiste pose en out-fit heeft al om een beroemdheid te worden! Nu de rest nog maar dat wordt zaterdag onthuld begrijp ik. Ik ga kijken!
    Groeten aan TomReactie is geredigeerd

  6. laila says:

    En beroemheid van een zoon straalt op vaders over:-)

  7. demio says:

    En de herhaling … om hoe laat? Of via uitzending gemist?

  8. Henk says:

    Met een beetje mazzel kan pa over een paar jaar stoppen met werken 🙂
    Groeten, Henk

  9. Annelies says:

    Leuke foto (met zijn blauwe all-stars ;-))
    Zal proberen te kijken want wel errug vroeg, in ieder geval gefeliciteerd Rami-J !

  10. anoniem says:

    Beide blogjes van vandaag gelezen…maar meteen besloten om op deze te reageren…Timo heeft voor vandaag meer dan genoeg aandacht opgeslurpt!
    Tom!! Ik ga je bewonderen morgenochtend…ik zet mijn wekker ervoor!!!
    Carin

  11. asdale says:

    IK zal mijn zoon laten kijken Rami!

  12. Ramirezi says:

    Goh, wat was ie veel in beeld hè ? 😀
    Hij is wel door hoor….

  13. de Stripman says:

    En nu oppassen voor de papparazzi, groupies, alcohol en drugs…;-)

  14. Alice says:

    ik heb gekeken, maar weet niet of ik Tom heb gezien…. maar wat lees ik nu, is hij wél door?
    nou gefeliciteerd dan! leuk

  15. Ineke says:

    Heee! Top hoor.

  16. Gré says:

    Was toch die flits in dat groenige ruitjesoverhemd met t-shirt eronder?
    Volgende week zitten we weer aan de buis gekluisterd.

  17. Ramirezi says:

    @Alice; d’r waren er zestig door, maar die zijn natuurlijk niet allemaal langsgekomen…
    @Gré; gelukkig hadden we het opgenomen, kun je het nog even vertraagd terugspelen. De volgende keer zie je vast meer…

  18. Annet says:

    Ik heb gekeken en zag hem langsflitsen. Toch leuk. En nou maar hopen dat hij een volgende keer aan het woord komt, nog leuker.
    Enne, gefeliciteerd hoor!!!
    Op welke dagen moet Tom naar de Ciske-school?
    Annet

  19. Woudje says:

    Door ? Wat leuk. Gefeliciteerd, Tom. Heb hem inderdaad niet voorbij zien komen. Maar ja, heb hem slechts één keer erder gezien. Alhier. Dus dan kan van echte herkenning geen sprake zijn.Reactie is geredigeerd

  20. Bep says:

    Ik heb je zoon gezien en hij doet het toch hartstikke goed. Hoop dat hij zo weer verder komt. Succes er mee Tom!!!

Geef een reactie

