Oog in oog

Ogen zijn de spiegel van de ziel. Daarom gelden er ook van die ongeschreven regels over het elkaar eens goed in de ogen kijken. Dat doe je niet zo snel bij mensen die je niet goed kent. Want dat is eng. Die regels zullen wel niet gelden bij een samengesteld oog of facetoog.

Maar zeker weten wel bij Gorilla ogen.

31 Responses to Oog in oog

  1. antoinette duijsters says:

    Een prachtige foto van juweel ogen!

  2. Ramirezi says:

    Trouwens; morgenochtend om half tien – de tweede uitzending van http://www.volkskrantblog.nl/bericht/130716. Gaat Rami-zoontje door in de race naar de nieuwe musical over Ciske de Rat ?

  3. cor says:

    het lijkt wel een gekleurde stuiter

  4. K says:

    Nou moe!
    Kolere? Die zit toch hier op het blog?

  5. Anna says:

    griezel-oog
    wat spannend voor Rami-zoon
    ga duimen voor jullie!

  6. Bart says:

    Ha, ik had een dreigende Bokito-oogopslag verwacht!
    Machtig mooie makro-opname…

  7. Mo says:

    Rami jr wilde toch aangesproken worden met de naam Tom?

  8. Ramirezi says:

    @Mo; ja, die moet je hebben morgenochtend…

  9. Maria-Dolores says:

    @K,
    nee, dat is een andere kolere, geloof ik.
    Ik vergeet steeds na te kijken of Ciske de Rat misschien een broertje, neefje of vriendje had die Tom heette. Zomaar een idee, hoor…

  10. ScrambleX says:

    Zou mooi zijn dat oog, in air-brush uitvoering.
    Schitterende foto Rami !

  11. Maria-Dolores says:

    sorry, we waren voor de foto gekomen. erg mooi. vind dat petje op z’n kop met die antenne ook wel grappig, maar dat is waarschijnlijk iets anders…

  12. laila says:

    Kijk eens in de poppetjes van m’n ooogen:-)

  13. K says:

    @M-D Was ook een grapje M-D!

  14. Maria-Dolores says:

    @K,
    oh, ik wist het niet zeker :-).
    maar misschien was het van mij ook een grapje 🙂

  15. demio says:

    Hoe heet deze engerd?

  16. Annelies says:

    Dat wordt nog moeilijk met een bril..

  17. niko says:

    Oog in oog, de titel van mijn blog! Daar had ik iets anders bij voorgesteld:))
    Maar het is een super foto en een super beestje!
    Ja, ik vraag me ook af hoe mot dat met een bril! Laat staan contactlezen, oei!

  18. marijke says:

    wow! wat een mooi beestje!
    artistiek typeje, zo met dat alpinopetje.
    ben wel benieuwd wat het voor diertje is.

  19. Starry Night says:

    ;-). Mooie foto!

  20. galadriel says:

    @Annelies: whoeha…dat wordt dus een lens
    Rami, krijg nou de kolere…mooie foto

  21. Bep says:

    Hoe weet je ze toch allemaal te vinden. Mooi oog en sta jij nu ook in het oog of zie ik het verkeerd.

  22. Grute Pier says:

    Oei, Het Alziende Oog… :-~

  23. Ramirezi says:

    @Demio en Marijke; gewoon weer een waterjuffertje; het Lantaarntje…
    @Bep; ik zie me niet…

  24. marijke says:

    onwijs mooi. dankjewel.

  25. jan krosenbrink says:

    het is cultuurbepaald, soms mag je best lang in iemands ogen kijken, de tweede keer nog ietsje langer maar dan moet je er wel iets bij zeggen, ai linda of zoiets…

  26. jan krosenbrink says:

    maarrrr, ik zie ook springladingen……

  27. Rene scheffer says:

    Heel bijzonder weer…hoe krijg je het voor elkaar.

  28. eric sombrero says:

    Ik vind hem net Marty Feldman, maar dan als de Hulk.

  29. ãnnet says:

    Indertijd ben ik
    daar wel ingefloten
    in die bruine
    hertenogen
    Maar deze is oprecht
    en daar is alles
    mee gezegd!

  30. annet says:

    ingevlogen:)
    ik was aan het
    fluiten
    wie fluit er
    tegenwoordig nog?
    🙂

  31. Ramirezi says:

    @Annet; onder de douche…

Geef een reactie

