Van Gogh museum Amsterdam – een sfeerimpressie

15 Responses to Van Gogh museum Amsterdam – een sfeerimpressie

  1. niko says:

    Zohhhh…..

  2. Antoine says:

    Een modernistische foto! Ik had op zijn minst een zonnebloemprint op het schoteltje verwacht 😛 IS het toeval dat je net een schoteltje treft met een beschadigde rand? 😉

  3. Ramirezi says:

    @Antoine; tuurlijk niet. Ik zag ‘m staan, naast al die andere schoteltjes. Volledig genegeerd. Omdat er iets Mis(s) met ‘m was. Dit was mijn manier om de arme schat zijn waardigheid terug te geven…

  4. de Stripman says:

    Ha, ha, heel sfeervol…;-)

  5. Zwollywood says:

    zijn dat ál zijn werken…? en is dit werk dan het enige werk dat hij heeft verkocht?? Geen wonder dat die man zo arm gebleven is.

  6. ScrambleX says:

    Duhuh ! 😉

  7. Klaverblad says:

    Wat een fantasieloos bordje voor zo’n kleurrijke schilder. Waarom geen zonnebloem motief o.i.d. Welke leuke vondst van je. Wat is een leven tegenwoordig zonder digitale camera?
    off topic: ik had bij mijn blog nog een vraag voor je.

  8. demio says:

    Je weet altijd leuke titels te verzinnen.

  9. Maria-Dolores says:

    mooi, zo’n interactieve sfeerimpressie. kan iedereen zelf invullen…

  10. Mo says:

    Ik had m al bijna overgeslagen, want ik heb de afgelopen jaren zowat een overkill aan Van Gogh opgelopen, maar dacht, ach, ’t is Rami, toch maar even kijken….en yes!

  11. annet says:

    Een broodje verloren oor
    Flauw hè
    Lekker fris weekend gewenst, puf!

  12. Doortje says:

    wat een goed sfeertje zeg!

  13. Duval says:

    en dan ook nog een stukje van dat schoteltje…

  14. noud says:

    Ik snap ‘em! "Kijk’s mam, zonder morsen mijn koffie op!"
    Ik ben er blij mee.

Geef een reactie

